-4-

5.9K 201 8
                                    

התלבשתי בחולצה שחורה ארוכה עם כתפיים פתוחות וחצאית מנומרת צמודה, התאפרתי מעט מאוד ונעלתי מגפיי עקב לבנות.

התקשרתי לליבי בשיחת וידאו והיא ענתה, ״כוסית״ אמרה וניתקה אחרי שאמרתי לה שאני לא בטוחה בלבוש.

אני שונאת אותה.

אמא התקשרה אליי ועניתי לה בעודי יוצאת מהחדר, ״לאן את הולכת?״ שאלה וחייכתי.

״הבחור שאתמול דיבר איתך-״
״החבר החתיך שלך״ צחקתי, ״הוא לא באמת חבר שלי אמא, אנחנו יוצאים״

״הבנתי, אני לא אפריע לך, הרגע נחתתי, מחר בבוקר תהיי מוכנה, אנחנו יורדות לאילת״ אמרה וחייכתי.

״לילה טוב אמא, אני אוהבת אותך״
״גם אני יקרה שלי״ השיחה התנתקה.

הנסיך ינאי🤴🏽
-אני חושב שהתייבשתי מספיק-

-אני יורדת מציק-

״אבא הלכתי״ קראתי מהמטבח, ״תהני ואל תחזרי מאוחר״ טרקתי את הדלת ושוב המכונית היפה של ינאי ניצבת מולי.

נכנסתי פנימה והוא בחן אותי מכף רגל ועד ראש, ״אולי תלכי להחליף בגדים?״ שאל.

״מה? למה?״ שאלתי ופתחתי עיניים.

הוא התחיל בנסיעה והתעלם ממני,
״אני אחכה לתשובה עוד הרבה זמן?״

״מתאים לי לייבש אותך רבע שעה״ אמר וצחקתי, ״אני מצטערת, ליבי לא ענתה לי ולא ידעתי מה ללבוש״

״תענה לי״ ביקשתי, ״יהיה לי קשה לא להסתכל עלייך כל הערב״ מלמל.

״אני אקח את זה כמחמאה?״ שאלתי בשקט.

״כן, זה אומר שאני לא אצליח להוריד ממך את העיניים מרוב שאת יפה״ לחש בקול מחוספס שהעביר בי צמרמורות.

״תודה, גם אתה חתיך מר בן דוד״ הוא חייך, ״אני יודע״

״מתי מתחילים לך המשחקים?״ התעניינתי, ״בעוד שלושה שבועות״

״אני מוזמנת לכל המשחקים?״ שאלתי.

״בתור הבת זוג? כן,
בתור משהו אחר, לא.״ חייכתי.

החלטתי לשתוק ולא לפתוח את זה, לא רציתי להרוס את הערב שלנו בגלל שאלה מפגרת.

אחרי עשר דקות הגענו למסעדה שלו, ׳פיונה׳.

יצאנו ביחד ונכנסנו פנימה שהוא נעל את הרכב, המארחת מיד פנתה אלינו וחייכה חיוך ענקי שראתה את הבוס שלה.

״ערב טוב מר בן דוד, שולחן לשניים?״ שאלה והוא הנהן.

היא לקחה אותנו לקומה השנייה במסעדה והושיבה אותנו מול הנוף, ״כבר מלצרית תגיע לקחת את ההזמנות״ אמרה שהיא הניחה תפריטים.

היא ליטפה את כתפו של ינאי והתעלמתי, בהיתי בנוף היפה שמולי, הגלים נשברו שהגיעו לחוף והעצים התנופפו עם הרוח העדינה שהייתה בחוץ.

NayaWhere stories live. Discover now