-12-

5.1K 192 26
                                    

התיישבתי ליד לירון וליפז.

״חשבנו שנפרדתם!״ שילת באה מאחוריי.

התחלתי לצחוק, ״הייתי עמוסה בעבודה, הפסדתי רק שלושה משחקים״ אמרתי והן צחקו.

״נו איך הזוגיות שלכם?״ לירון ליטפה את גבי ברוך, ״האמת היא שטוב לנו וזה מפחיד ממש״

״הוא אוהב אותך והוא מפחד להרוס את זה״ לירון אומרת, ״גם אני כל כך מפחדת״

״זה בסדר לפחד מותק, זה לגיטימי, אני עדיין מפחדת שעוז יעזוב אותי עם השומן העודף שלי״ אמרה ליפז וליטפה את הבטן הגדולה שלה.

״הוא מת על כל כולך אל תדברי שטויות״ לירון אומרת, ״עדיין.. יש בי את הפחד הזה שהוא ימצא מישהי יותר טובה״

״טוב המשחק התחיל, תשתקו״ לינה צועקת וליפז מרימה אצבע שלישית וכולן צוחקות.

״מותר לו לעשות את זה?״ שאלתי שאחד השחקנים היריבים בעט לשער מחוץ למגרש.

״לא, אני מקווה שלא יכלילו את זה״ אמרה לירון.

״שיוציא כרטיס צהוב״ לינה צועקת ״יואב קיבל ממנו מרפק לריאות״

הם באו אלימים כל כך אלוהים ישמור, המשחק התחיל להתחמם יותר ואנחנו בתיקו, 1-1.

״אתן רוצות לרדת למגרש?״ שאלה ליפז שהייתה בטלפון, ״כן״ שילת קראה וקמה.

כל הבנות קמו ויצאנו מהמתחם שהיינו בו, נכנסנו למגרש והתיישבנו במקומות של הגברים שלנו.

ינאי הסתכל עליי וקרץ לי, גורם לפרפרים לרוץ אצלי בבטן, כמה שאני אוהבת את הדבר המדהים הזה שאלוהים הציב בחיי.

ינאי גלגל את הכדור בין רגליו, מחשב את הצעד הבא שלו, אמיר ורוי היו פנויים ומולו היו שני שחקנים, השחקן שהיה בצד ימין הסתכל לו בעיניים, לעומת השני שהסתכל לו על הרגליים.

״הוא מתכנן לעשות לו משהו״ מלמלתי ללירון, ינאי בעט לצד שמאל והדבר הבא שראיתי זה אותו שרוע על הרצפה, צורח מכאבים.

השחקן שהיה מולו בצד שמאל בעט לו ברגל שהוא בעט בה, ״ינאי״ צעקתי בבהלה וקמתי.

״אסור לך להיכנס, בואי לפה״ לירון עצרה אותי שהתכוונתי להתפרץ למגרש.

״תרגעי, מביאים אותו לחדר של האחות״ ליפז אוחזת בידי ומנסה להרגיע אותי.

שני חובשים הרימו אותו על אלונקה ונכנסו פנימה, לירון וליפז באו אחריי אל האולם.

הם נכנסו לחדר הראשון שהיה במסדרון הצר ״כנסי אליו נחכה לך במרגש״ אמרה לירון.

״תודה״ לחשתי ונכנסתי איתם, שומעת את ינאי צורח מכאבים.

התחלתי לבכות שראיתי את הרגל שלו שהייתה כולה נפוחה וסגולה, הוא שבר לו את הרגל.

נכנסו כמה חובשים פנימה והתחילו לטפל באזור הכואב, אחד מהם נתן לי מים ולגמתי בכוח, ״תכף יובילו אותך לבית חולים״ אמר אחד מהם וכולם יצאו מלבד חובש אחד.

NayaWhere stories live. Discover now