-8-

5.2K 192 12
                                    

״איפה את?״ ינאי התקשר אליי באמצע משמרת.

״בבית קפה, אני מסיימת עוד שעה למה?״ שאלתי, ״אני בא לקחת אותך״

״אני עם הרכב״ אמרתי, ״נאיה אנחנו באמצע סגירה, תכבי את הטלפון״ האחראי משמרת שלי פונה אליי.

״שתגיעי לבית?״ שאל ינאי, ״אני אדבר איתך״ ניתקתי.

המשחק הראשון של ינאי מתחיל מחר, לכן ביקשתי משמרת בוקר בכדי ללכת לשם.

הקשר שלנו לאט לאט נבנה, זה גם מה שאנחנו רוצים, לבנות אותו מאפס.

-

״אני בבית, אתה רוצה לישון כאן?״ שאלתי, ״אבא שלך בבית?״

״כן, ויש היום משחק של ביתר, יצא לך טוב״ הוא צחק, ״אני מגיע״

״אני מודיעה לאבא שלי, תביא פיצה אם אתה יכול״ אמרתי, ״את רעבה?״ שאל בדאגה.

״אני גוועת״ מלמלתי, ״כנסי להתקלח, עשרים דקות אני בא״ ניתקתי את השיחה.

״אבא, ינאי בא היום״ אמרתי, ״הוא ישן פה?״

״כן, זה בסדר?״ שאלתי, ״זאת לא פעם ראשונה, ברור שזה בסדר״ חייכתי ונשקתי לראשו.

״הוא בא לראות איתך את המשחק״ אמרתי והוא הנהן, ״לכי להתקלח בובה, אני אסדר כאן״

עליתי לחדר והוצאתי פיג׳מה חמימה מהארון והלבשה תחתונה תואמת ונכנסתי למקלחת שבחדרי.

-

ירדתי למטה אחרי מקלחת מרעננת, אבא וינאי כבר היו בתוך המשחק וצעקו, ״שלום״ נשקתי ללחי של ינאי והתיישבתי בספה ליד ולקחתי את המגש פיצה אליי.

״את יודעת שאת יכולה לנשק אותו לידי״ אבא אמר והאדמתי, ״עדיין לא התנשקנו, הבת שלך משחקת אותה קשה להשגה״

הוא התחיל לצחוק, ״כמו אמא שלה, לקח לי חצי שנה לנשק אותה״ אמר, ״אל תיתן לה רעיונות״ ינאי נכנס ללחץ.

״דווקא רעיון טוב״ חייכתי, ״תתרכזו במשחק ופחות בי״ ביקשתי שאכלתי.

אליה נכנס לפתע הביתה עם המדים, ״אליה״ קפצתי עליו שהורדתי את המגש מרגליי, ״תגידו לי שפספסתי לפחות חמש דקות״ הוא חיבק אותי בחזרה.

״רבע שעה״ אבא ענה לו, ״לך להתקלח״ אמרתי באמצע החיבוק, ״מה להתקלח, יש משחק של ביתר״ הוא התנתק ממני והניח את התיק והנשק בצד.

״ליבי יודעת שיצאת שבת בסוף?״ שאלתי, ״רבנו״

״מה? למה?״ שאלתי, ״תשאלי אותה״ ענה והתיישב ליד אבי, ״אליה״ הוא לחץ לינאי את היד, ״ינאי״

״חבר של נאיה?״ שאל וינאי חייך, ״הוא לא״

״היא משחקת אותה קשה להשגה, היא אוהבת אותו״ אבא יורד עליי, ״אבא!!״

NayaWhere stories live. Discover now