Percekkel később, miután Jamieson átvizsgálta az albumot, már az egész szerkesztőség tudott a címlapsztoriról. Robbie Robertson, Jamieson legjobb barátja a szerkesztőségnél azonnal felment hozzá amint meghallotta a hírt, és ledöbbenve rontott be.
- Mutasd a képeket, ezt látnom kell! – Mondta a fekete férfi, és a kezébe vette a portfóliót. – Ez nem lehet igaz! – Robbie tátott szájjal nézett Eddie-re, aki önelégülten ült Jamieson irodájának egyik fotelében. Brock megkapta az állást, és épp a belépőkártyáján csillogó nevét betűzgette a fejében. – Ezeket te lőtted?
- Naná! – Mondta Eddie. Robbie ledöbbent arca gyanakvó szemöldökráncolásba váltott.
- Eddie, milyen géped is van?
- SX40-es.
- És azzal lőtted ezeket?
- Persze, miért?
- Ezeket nem SX40-essel csinálták. – Robbie Jamieson mellé állt és a képek sarkában lévő kis bélyegzőre mutatott. – A gép, amivel ezeket csinálták, Olympus E-10 típusú. – Jamieson Eddie-re nézett, aki nyelt egyet félelmében.
- Te szélhámos csaló! – Jamieson Brockhoz vágta az asztalán lévő tűzőgépet, amit a srác egyszerűen hárított. Kitépte a kezéből a kártyát és ütésre emelte a kezét, de Eddie kitért, és hátrálni kezdett. – Tűnj innen, te semmirekellő! És nem akarlak meglátni itt még egyszer! – Eddie elszaladt, Jamieson pedig egyedül maradt Robbie-val. – Most mihez kezdünk? Kinek van Olympusa?
- Nekem! – Jess pont akkor ért be az irodába és felmutatta a fényképezőgépét. – Olympus E-10. Eddie tőlem lopta el a portfóliót.
- Tudod bizonyítani? – Kérdezte Robbie. Jessica megmutatta a gépében a képeket, és a portfólió minden sarkában elrejtett aláírását.
- Köszönöm. Innen átveszem. A neved természetesen feltűntetjük. Jessica... - Jamieson hibajavítóval kitörölte Brock nevét a kártyáról és a helyére írta Jess nevét. – Üdv a Hírharsonánál!
Jessica elvette a kártyát, és utána ki is küldték az irodából.
- Ebből Pulitzer is lehet Jonah!
- Most azonnal meg kell írnunk a storyt! De nem csak újság lesz belőle. Azt akarom, hogy a maszkos szélhámos arca mindenhol ott legyen. A híradóban, hirdetőtáblákon, energiaitalon, éttermekben, plakátokon. Mindenki azt nézze, hogy a Hírharsona leleplezi a lányt!
- De Jonah... Ez a lány... Akármennyire is utálod, a Póklány New York bűnüldözője, egy új Bosszúálló. Alex Williams egy New York-i mintadiák. Alex Rogers nemzeti hős, nem mocskolhatod be a nevét, az emberek ellenünk fordulnak majd.
- Akkor nem teszem. Csak egyszerűen leleplezzük. A többi rajta múlik. Ha veszélyes, azt is leszarom ha az elnök, vagy maga Elvis.
Nem sokkal később az újságok már robogtak ki a nyomdából, várva hogy reggel megvegyék őket. Alex viszont ezt nem tudta. Jessica egész este gondolkodott azon, hogy reggel elmondja e neki, de nem tudta, hogyan kéne. Persze nem is tudta volna, ugyanis Alex már hajnali háromkor a repülőn ült. A járat Missouri állam felé szelte a felhőket. A Fury-tól kapott papíron lévő koordináták felé utazott. Eredetileg Peter társaságában utazott volna, de végül úgy döntött, hogy egyedül megy. Épp egy jó hosszú lejátszási listát pörgetett a fülhallgatójában, amikor leszálltak. Csak egy váltás ruha volt a hátizsákjában, meg néhány dolog, ami a bázisról származott. Zsebre tett kézzel kivonult a reptérről, egyenesen a szakadó esőbe és azon agyalt, vajon merre tovább. Végül nem volt más választása, gyalog indult útnak. Feltett kapucnival rótta a járdákat. A Howard tervezte egyenruha volt rajta egy fekete pulóverrel és dzsekivel. Egy városszéli büfénél állt meg reggelizni. Rendelt egy kávét és egy szendvicset és beült egy boxba. A táskája legmélyére rejtett telefonját most elővette, és ellenőrizte az útvonalat. Sok kilométer állt még előtte, és csak a lábbuszra számíthatott. Alex csöndben figyelte a tv-t, szürcsölte a kávéját, amikor belépett egy érdekes figura. A férfi idős volt, több mint 70 éves. Ősz szakálla és bajusza volt, a bőrdzsekije nyikorgott az esőtől. Katonai sisakra hasonlító fejfedő volt rajta és pilótanapszemüveg. A bácsi leült az egyik bárszékre és alkoholmentes sört rendelt. Alex telefonja megcsörrent, miközben a férfit nézte. Peter volt az.
YOU ARE READING
New Spider in the Web 2 - Újra együtt - The Universe Of Dreams Part3
FanfictionAlex rájön hogy kicsoda, de hosszú út vezet ahhoz hogy a családja végre teljes legyen. Vajon az ikrek újra együtt lesznek? Vajon sikerül visszaszerezniük az emlékeiket? Vajon a Rogers család egyesül majd? Kövesd Alex útját az Új Pók a Hálóban másodi...