Az őrzők rendje 8 személyből állt. Legalábbis akkor, hisz Scarlet még mindig a démon karmaiban volt, a tízedik őrző pedig a még akkor is hiányzó Nakia volt. Csodaszép napfelkeltével indult a nap, amikor összegyűltek, és egyikük sem hagyta ki az élményt. Hajnalban érkeztek, Lucas alig tudott aludni, velük kellett tartania a pirkadati meditációra. Persze ők mind a szellemvilágban voltak. Sam már egy napja elment. Lucas elküldte őt az apja után, és bár nem akart elmenni, elfogadta, hogy ez most nem az ő harca, és úgy tett, ahogy Lucas mondta, felkereste Steve-et a hírrel.
Lucas ekkor alaposan meg tudta őket figyelni. Három lány, és öt fiú volt, mind a világ különböző helyeiről. Az arcukat nem látta, mindenkit maszk takart. Nem szerint felváltva ültek le közvetlenül a tengerparton. Az első Maui volt. Hawaii szigetéről jött, ehhez méltóan sötétes bőre volt, és hosszú, göndör fürtjei. Izmos testalkatú fiú volt, lila öltözetben, ami illett az azonos színben csillogó szeméhez. Mind olyan színű ruhában voltak, amilyen a szemük volt. Mellette Lilly, ausztrál lány, szőke hajjal, vörös szemmel és öltözettel. Utána jött Igor, Oroszországból, sötétzöldben, a Dél-afrikai Nicole, kékben, Az indiai Ravi, mentában, Hannah, Mexikóból, sárgában, a brazil Pablo, narancssárgában, és végül Chris, Kanadából, fekete szerelésben. Nem tűntek túl idősnek. Mind a tinédzseréveiben járt. Lucas ezt nagyon furcsállta. Ilyen veszélyes lenne őrzőnek lenni, hogy fiatalon meghalnak? Vagy talán egyszerre cserélődnek, ezért nincs köztük idősebb? Amikor meghallotta, hogy „az őrzők rendje", valamiért megfáradt, bölcs öregek társaságára számított, ahova Nakia véletlenül bekeveredett. Mégis, gyermekarcú, de meglepően edzett fiatalok vették körbe. Persze idősebbek voltak nála, mint 15 éves, ő volt a legfiatalabb. De már nem soká, hisz alig pár hét választotta el a születésnapjától, amit már húgával akart ünnepelni. Lucas türelmetlenül várta, hogy végezzenek. Tudta ő hogy a haditervet dolgozzák épp ki, és furcsa volt neki hogy egy ilyen folyamatból ki lett hagyva. Persze, az ő terepükön vonulnak csatába, de mégis csak az ő testvérét szabadítják ki. Először a fiúk hagyták abba a meditációt. Felálltak, és lesöpörték a homokot ruháikról, amikben valamiért mindannyijuk kockahasa kilátszott. A természetellenes szemszíneik nem épp rokonszenvet váltott ki Lucasból. Mindenkiben bízott, hisz Nakia is megtette, mégis a Vipera lányaival történtek után nem volt hajlandó teljes bizalmat adni idegeneknek.- Lucas! – Szólt Ravi. – Gyere, elmagyarázzuk a tervet.
Lucas feltételezése beigazolódott, a tervezési folyamatból kihagyták, de nem akart panaszkodni, nehogy megsértődjön akármelyikük is, és otthagyja őket.
- Amíg a lányok felkészülnek, mi beszéljük meg a nehéz részét.
- Mire készülnek fel? – Kérdezett vissza Lucas Pablotól.
- Mivel Khaly fiatal lányokra vadászik, ők pedig éppenséggel elég nagyhatalmú fiatal lányok, ők lesznek a legveszélyesebb helyzetben. Meg kell védeniük magukat. És persze nekünk is vigyáznunk kell rájuk.
- Khaly legyőzéséhez, össze kell törni a koponyáját, ennek segítségével új életre tudjuk hívni a szerelmét, és ha őt odavisszük, a némbernek annyi. – Folytatta Maui. - Viszont az bonyolult, sok idő kell hozzá. Azaz úgy kell ellopni a koponyát, hogy ő ne vegye észre.
- Ami nehéz lesz, mert a kunyhójában tartja. Ezért tartja biztonságban a halandókat a kunyhó.
- Ez a te feladatod lesz. Hisz te vagy a katona. Mi eltereljük a figyelmét azzal, hogy megrohamozzuk. Nem fogjuk sokáig bírni, úgyhogy sietned kell. – Szakította félbe Chris Ravit. – Kétszer támadunk, egyszer a koponyáért, aztán a csávóval.
- De ha Alex ott van, akkor a kunyhóban kell lennie, nem?
- Nem. Alex már rég nem a kunyhóban van. Ahhoz hogy megmentsük, meg kell ölnünk Khalyt, és csak utána kezdhetünk keresni, mert egyszerű mentőakcióhoz mi kevesen vagyunk, ők pedig sokan.
YOU ARE READING
New Spider in the Web 2 - Újra együtt - The Universe Of Dreams Part3
FanfictionAlex rájön hogy kicsoda, de hosszú út vezet ahhoz hogy a családja végre teljes legyen. Vajon az ikrek újra együtt lesznek? Vajon sikerül visszaszerezniük az emlékeiket? Vajon a Rogers család egyesül majd? Kövesd Alex útját az Új Pók a Hálóban másodi...