13.fejezet - Hatalmas Ré...

309 22 17
                                    

Amint leszállt a gép, Peter és Lucas azonnal a képregényboltba ment. Lucas kinyitotta az ajtókat, Peter pedig a lifttől vezette őt a gépig. Lucas jobban viselte a fájdalmat, mint Alex, de egy percen belül nem a fizikai fájdalom érdekelte, hanem a gondolat, hogy Alex feladta magát. Az emlékei visszaszerzése után sajgó fejfájás gyötörte. Mintha újra indították volna az agyát, és hirtelen megtömték volna több évnyi információval. Másnap reggel Peter szokásosan találkozott Neddel suliba menet. Lucas úgy döntött átiratkozik a Midtownba, így korábban ment be az iskolába.

- Milyen volt Kanadában? Tuti láttatok egy csomó király cuccot! Az emberek tényleg olyan jóarcok? És Lucas? Kajak pont olyan, mint Alex? Apropó, hol van Alex? – Ned hadarva sorolta a kérdéseit, de az utolsónál Peter megállt. – Mi az?

Peter szemei vörösek voltak és karikások, Ned pedig azonnal kitalálta, hogy valami nincs rendben.

- Eltűnt haver!

- Mi?

- Elvitték! Eltűnt és nem tudom hova!

Délután Peter Alex lakására vezette Lucast. Ott kezdték a kutatást az eltűnt lány után. Elhoztak kismillió aktát a Méhek testvériségéről, a Viperáról, és addig kerestek, amíg valami kis részletet nem találtak volna. De nem találtak.

Seth élvezettel kínozta Alexet. Eleinte még csak fizikai fájdalmat okozott neki. Az első hét kemény volt a lány számára. Megverték, sokkolták, kínozták. És Jonnal végignézették az egészet. Egész életében a kegyetlenségre nevelték. És ezt bizonyította, amikor hidegvérrel megölte Leiát. A lánnyal vívott párbajban sokáig ő állt vesztésre, de végül fölé kerekedett. Visszaemlékezett a múltjára a lánnyal. Sokat versengtek egymással. Örökös verseny volt az élete mellette a kasztban, sosem volt elég jó. A párbaj koronázta meg egy élet versengését. De bár titkolták, mindkét fiatal táplált némi vonzalmat a másik iránt. Egyfajta tiltott, beteljesülhetetlen szerelem volt. Tudták, hogy nem lehet, így kiölték magukból az érzéseket. Amikor a lány a földre került, és Jon fölé magasodva rászegezte a kardját, Leia kegyelemért könyörgött. Kétségbeesett, félő arccal nézte szerelmét, aki halálos fegyvert tartott felé. Jon tudta, ha megkíméli, Anja gyengének titulálja és elvette volna tőle a bajnoki címet. Ki tudja, talán még száműzte is volna. De ha megteszi... Ott, az arénában behunyta a szemét és Leia szívébe szúrta a kardot. Abban a pillanatban az összes mester és Anja is eltűnt. Ez volt a szokás a párbajok során. A győztest egyedül hagyják haldokló ellenfelével, hogy rájöjjön, igazából mit is tett. Jon a lány mellé roskadt és megszorította a kezét. Leia arca elélettelenedett, de még egy utolsó könnycsepp végig gurult az arcán. Jon most mégis szánta a szenvedő Alexet. Ahogy az ostorcsapások belemélyedtek a húsába, vagy ahogy az ütések eltalálták. Miután visszaszállították az erőtlen Alexet a cellájába, Amun úgy döntött meglátogatja. Alex a földön fekve próbálta kiheverni az aznap délutáni ötven ostorcsapást. Nem kapott különösebben ruhát. A mellét géz fedte, azon kívül kapott még egy gyenge bugyit és egy kis vászon szoknyácskát. A rabszolga öltözet fontos része volt Anja megszégyenítő bosszúhadjáratának. Amikor kinyílt az ajtó, a lány felült és hátrálni kezdett a sarokig.

- Hagyjatok békén! Semmi közöm a Vipera halálához! Kérlek, ne!

- Nyugi! Nyugi, nem akarlak bántani. – Alex lassan felemelte a fejét, és meglátta a fiú bíztató mosolyát.

- Amun...

- Inkább Jon. Kasya.

- Nem érdekel a neved.

- Kérsz inni? – Jon leakasztotta az övéről a kulacsot, ami tele volt jéghideg forrásvízzel. Alex amint meglátta a kulacsot kikapta a fiú kezéből, kinyitotta és beleszagolt, de nem mert beleinni.

New Spider in the Web 2 - Újra együtt - The Universe Of Dreams Part3Donde viven las historias. Descúbrelo ahora