10.fejezet - Amerika tudni akarja...

281 27 2
                                    

Alex a hosszú út második fele után éjszaka érkezett meg New Yorkba. Biztonságos helyre rakta a motort, és kómás fejjel állt be a lift fémfalai közé. A lakása ajtaja előtt kotorászni kezdett a táskájában. A kulcsát kereste, de szembesülnie kellett a ténnyel, hogy nincs meg. Egy kis dünnyögés, és néhány sor káromkodás után elhatározta, hogy elugrik Peterhez a pótkulcsért, úgyis be akart neki köszönni. Ahogy bekopogott, és Peter kinyitotta az ajtót, abban a pillanatban magához is szorította. Lendületből felkapta a lányt és minél távolabb volt Alex lába a talajtól, ő annyival jobban szorította.

- Levegőt azért még kaphatok? – Kérdezte nevetve Alex, mire Peter letette.

- Bocs, de úgy örülök, hogy visszajöttél! Hiányoztál!

- Te is nekem.

- Gyere be! Épp filmet nézek. – Peter leültette a kanapéra Alexet és kíváncsi arccal várta az élménybeszámolót. - Mindent el kell mesélned! Mi volt Mr.Rogersel? – Alex mielőtt egy szót is szólhatott volna sírva fakadt.

Nem tudta, hogy örömében, vagy szomorúságtól, egyszerűen csak sírt. Peter megölelte a lányt. Alex biztonságban érezte magát Peter karjaiban. Így mesélte el neki mi történt. El is aludtak egyhamar.
Jessica viszont nem aludt egész este. Jamieson rábízta a Rogers storyt, és egész éjjel Lucas után kutatott. Többórás veszett laptopozás után viszont talált egy nyomot. Kanada, Toronto, Greenwood gimnázium, 10/B osztály. Hogy hogyan talált rá? Először McKansy instagramját hackelte meg, hogy az archívumából megkereshesse azt a képet, amit Lucas indulásakor tett fel, goodbye lil bro hasthaggel. A képen Lucas kezében volt a jegy, és bár az érkezés helyét letakarta, a gép kódját nem. Kikereste azt a repülőt amivel Lucas utazott, aminek a végállomása Toronto volt. Ez után kikereste, hogy a környékbeli 24 gimnáziumból melyikek állnak cserediák kapcsolatban, és a maradék 20-ból kiválogatta azokat, amik saját kollégiummal rendelkeznek. Ezután már csak át kellett pörgetni 16 iskola többszáz fős diáknévsorát, és meglett Lucas. A Greenwood iskola az Ontario tó partjánál állt, a kollégiumok felsőbb szintjeiről le lehetett látni a tóra. Jess amint megtalálta az iskolát, jegyet vett egy torontói gépre, hogy másnap délután már indulhasson is.

Felkelt a nap, a Midtown gimnázium diákjai lassan ébredezni kezdtek, hogy időben beérjenek. Kivéve Petert és Alexet, akik elfelejtették töltőre tenni a telefonjaikat, így az ébresztő nem szólt időben. Hét órakor már a vonaton kellett volna ülniük, ehelyett ők még fél nyolckor is egymás karjaiban aludtak a kanapén. Alex szeme egy sziréna hangjára pattant fel 7:32-kor. Pánikszerűen ébresztette fel Petert.

- Peter! Peter kelj fel!

- Jó reggelt Bogaram. – Mondta kómásan.

- Peter elkésünk! – Erre a szóra Peter is felpattant. – Gyorsan, add ide a pótkulcsot, hogy átöltözhessek.

-Baszki! A pótkulcs Nednél maradt!

- Nednél? Mit keres a lakásom kulcsa Nednél?

- Felugrott a spanyol jegyzeteidért, sürgős volt neki, és nála maradt.

- Peter, így nem mehetek suliba. – Mutatott az egyenruhára. – A média így is darabokra szed, ez csak fa a tűzre.

- Vedd fel ezt! – Peter egy kupac összehajtogatott ruha közül adott Alexnek egy pólót, amin egy derékszögű háromszög díszelgett. – Ha leveszed a pisztolytokokat, meg a harcicsizmát, a nadrág már nem feltűnő.

Alex egyetértett Peterrel. Megvált a pisztolytokoktól, levette a csizmát és felvette a pólót, May egyik sportcipőjét és még egy pulóvert. Közben Peter is át öltözött, és rakott be egy plusz füzetet és tollat, hogy Alex is tudjon jegyzetelni.

New Spider in the Web 2 - Újra együtt - The Universe Of Dreams Part3Where stories live. Discover now