DEEL VIER

1.4K 20 4
                                    

WOENSDAG

-08.00
Langzaam open ik me ogen als ik me wekker af hoor gaan. Snel zet ik mijn wekker uit en pak ik mijn telefoon om te kijken of ik berichten heb.

Donny
Hey Mon, heb je wat te doen vandaag? Ik ben vandaag vrij en waarschijnlijk ga ik me vervelen. Laat het maar weten! X
Montana
Hee, ik moet tot 2 werken, daarna ga ik even lang het thuisfront dus ben rond half 5 weer thuis. Daarna heb ik niks te doen. X

Even twijfelde of ik wel een X moest gebruiken, maar ja waarom niet? Ik stap mijn bed uit en kijk in mijn kleding kast wat ik vandaag aan ga doen naar werk. Al snel heb ik een leuke outfit gevonden en trek ik die aan.

OUTFIT

Nadat ik mijn haar en make-up gedaan heb loop ik naar beneden om te ontbijten

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nadat ik mijn haar en make-up gedaan heb loop ik naar beneden om te ontbijten. Snel smeer ik een broodje en eet ik het op terwijl ik door mijn social media scrol, als ik een leuke selfie zie besluit ik die op Instagram te zetten.

@Montana.Alvarez

2936 mensen vinden dit bericht leuk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

2936 mensen vinden dit bericht leuk.
@Montana.Alvarez: 👑
@Noëllekuijper: My bestfriend!! 😍
@hziyech: topwijf ben je!
@j.essy: mopje ! 💘
@donnyvdbeek: mooie X
@mdeligt: @donnyvdbeek I see you!!
nog 174 reacties bekijken..

Als ik zie dat ik over 10 minuten in de winkel moet zijn stap ik snel op de scooter en rij ik weg.

-

Wanneer ik de deur van de winkel open zie ik iemand op me afrennen. "Montana! Ik heb je gemist meid!" Ik lach om haar reactie en zeg: "Ik heb jou ook gemist Jess!" Samen met Jessy werk ik al 2 jaar in een kledingwinkel. Als we niet samen waren hadden we allebei allang ontslag genomen denk ik.

"Laten we gelijk beginnen, hoe eerder we beginnen, hoe sneller de tijd gaat, hoe eerder we hier weer weg kunnen." Lacht Jessy. Ik lach even met haar mee en ga dan aan de slag met klanten helpen die ondertussen binnen gekomen zijn.

Als ik in mijn pauze op mijn telefoon kijk, zie ik dat Donny gereageerd heeft. Snel reageer ik op zijn berichtje als ik zie dat hij online is.

Donny
Zal ik je om 5 uur ophalen? We kunnen wel wat eten halen ergens en dan gewoon chillen? Of je moet iets anders leuks in gedachten hebben. X
Montana
Is goed! Prima plannetje hoor, ben toch lui vandaag ;) Mijn adres is *******straat 8. X
Donny
Gezellig, dan sta ik stipt 5 uur voor je deur. X

Met een glimlach vergrendel ik mijn telefoon en eet ik snel wat. Als ik zie dat mijn pauze voorbij is ga ik weer naar de klanten toe.

-

Wanneer de laatste klanten weg zijn staart Jessy me aan. Na een tijdje begin ik het ongemakkelijk te vinden en draai ik me naar haar om. "Is er iets ofzo?" Vraag ik haar met een glimlach. "Ik weet niet, je straalt meer dan normaal ofzo." Verbaasd kijk ik op. Wat bedoeld ze hier nou weer mee? Wanneer ze mijn verbaasde blik ziet worden haar ogen groot. "Nee nee Mon! Zo bedoelde ik het niet he! Je ziet er normaal ook mooi uit maar het is meer dan normaal."
Ik grinnik even om haar en zeg dan: "Zo had ik het ook niet opgevat hoor." Bedenkelijk kijkt ze me aan en komt dan tot een besluit. "Is er iemand speciaal in je leven? Waardoor je zo straalt?" Ik kijk haar aan en lach dan. "Niet dat ik weet haha." Terwijl ze haar ogen fijn knijpt zegt ze: "We zullen zien..." Ik grinnik even waarna ik mijn jas en tas pak en richting mijn scooter loop.
"Jess, tot vrijdag hé!"
"Doei mop!"

Met een glimlach stap ik op mijn scooter en rij ik naar mijn ouderlijk huis.

-

Wanneer de voordeur opengedaan wordt door mijn vader ontstaat er gelijk een grote glimlach op mijn gezicht.

"Papa!"
"Mi hija!"
Snel omhels ik hem en ik ben gelijk blij dat ik naar Donny geluisterd heb. Ik trek me terug uit de omhelzing en kijk mijn vader met een glimlach aan. Wanneer ik goed kijk zie ik dat hij tranen in zijn ogen heeft staan. "Padre! Niet huilen." "Ik heb je gewoon zo gemist Montje, te amo hija mia." Glimlachend kijk ik hem aan. "Ik hou ook van jou papa."

"Padre? Wie is er aan de deur?" Hoor ik mijn zusje roepen. "Rosalia, ik ben het je zus." Mijn zusje heeft een typische Spaanse naam gekregen. Ik daarin tegen heb een Latijnse naam.

Nadat mijn woorden uitgesproken waren hoor ik gelijk veel gerommel en al snel lijkt het alsof er een olifant de trap af komt rennen.
"Montje! Ik heb je al zo lang niet gezien!" Hijgt ze wanneer ze onderaan de trap staat. Ik lach en geef haar snel een knuffel. Snel fluister ik naar haar: "Hoe is het met die jongen waarmee ik je laatst zag?" Gelijk kleuren haar wangen rood en heb ik mijn antwoord. Onze vader kijkt ons verbaasd aan en zegt dan: "Wat bespreken mijn dochters wat ik niet mag weten?" Ik glimlach naar hem, "Niks papa het is niet belangrijk." Met samen gespleten ogen kijkt hij me aan waarna hij lacht. "Kom dochters van me, ik wil helemaal bijgepraat worden." Lachend volgen we hem de kamer in om hem bij te praten.

"Sorry papa, ik moet nu echt gaan. Iemand komt me zo ophalen." Mijn vader kijkt me nieuwsgierig aan en vraagt dan, "Wie? Een chico?" Lachend kijk ik hem aan. "Ja pap het is een jongen, maar gewoon een goede vriend." Hij kijkt me even wantrouwend aan en duwt me dan de deur uit. "Veel plezier mi hija, ik hou van je!" "Hou ook van jou pa!" Antwoordt ik terwijl ik me naar mijn scooter snel.

That night. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu