een halfjaar later..
Er is het laatste kleine halfjaar niet veel gebeurd, ik ben mee geweest naar wedstrijden van Donny en het contact met Noëlle is heel erg verminderd. Van elke dag is het naar 1 keer per week gegaan. Waarschijnlijk komt dat doordat het uit is met Matthijs. Er was niks ergs gebeurd, ze kwamen er achter dat het gewoon niet helemaal werkte en zijn normaal uit elkaar gegaan.
MAANDAG
Als ik wakker word zie ik dat Donny weg is. Waarschijnlijk naar training. Als ik rechtop ga zitten voel ik een vlaag misselijkheid opkomen en ren ik snel naar de wc.
Als ik na een paar minuten een beetje gekalmeerd ben neem ik een douche en kleed ik me aan.
OUTFIT
Wanneer ik aan het ontbijten ben merk ik dat het misselijke gevoel blijft. Waarschijnlijk een griepje.
Vandaag heb ik een meet & greet, die uitverkocht is.
Zo apart, dat mensen gewoon betalen om jou te zien. Als ik helemaal klaar ben stap ik in de auto en rij ik naar de plek waar ik moet zijn.-
Wanneer ik uit de auto stap word ik gelijk opgehaald door een vrouw die rond de 30 is schat ik.
"Dag, Montana fijn dat je er bent. Loop even mee."Als ik achter haar aan loop komen we aan in een kantoortje.
"Oké al die mensen hebben een kaartje van 20,- gekocht om jou te zien. Het zou fijn zijn als je probeert de tijd te nemen voor zo veel mogelijk fans." Ik knik naar haar en loop daarna weer achter haar aan als ze al weer doorloopt."Oké hier buiten staan alle fans, maar er staat een hek dus ze kunnen je niet de menigte intrekken of iets dergelijks." Ik knik.
"Veel plezier." Ik glimlach en bedank haar waarna ik naar buiten loop en best wel veel mensen zie.Gelijk hoor ik iedereen in koor 'MONTA! MONTA!" Roepen. Ik lach even naar ze en loop dan naar de eerste paar fans toe.
-
Na een hele middag met mensen praten, foto's maken, en handtekeningen uitdelen plof ik thuis neer op de bank. Ik besluit een foto op mijn Instagram te zetten met een paar fans.
@Montana.Alvarez
251.330 mensen vinden dit bericht leuk.
@Montana.Alvarez: I love you guys!! It was so nice meeting you!
@donnyvdbeek: my girl 😘
@noano17: MONTAA 🤩🤩🤩🤩
@kasperdolberg: I want to meet you to
@davidneres: more fans than I have
@naomiveltman: gaaf Montana!!
@mikkykiemeney: BB! ❤️
@Rosalia.Alvarez: love u sis
Nog 82.910 reacties bekijken..-
Als ik een tijdje op de bank zit is mijn blije mood in eens omgeslagen. Hoe het komt weet ik niet, maar ik merk dat ik geïrriteerd en heel moe ben.
-
Als ik al een tijdje in de keuken bezig ben met het avond eten hoor ik de deur hard in het slot vallen. Als Donny binnen komt lopen kijk ik even snel naar hem. "De deur hoeft niet kapot." Zeg ik tegen hem.
Hij rolt met zijn ogen. "Hey Don, wat leuk dat je weer thuis bent." Ik zucht en maak het eten af.
-
Terwijl we aan de tafel zitten voel ik mijn hoofd kloppen. Ik denk dat ik echt ziek word, vanochtend misselijkheid, net erg moe, en nu hoofdpijn.
"Don, ik word ziek ben ik bang."
Fronsend kijkt hij me aan. "Wattan?"
"Ik was misselijk vanmorgen, net moe, en nu heb ik erge hoofdpijn." Vertel ik hem.
Even kijkt hij me bedenkelijk aan en zegt dan, "Griepje ofzo?" Ik knik afwezig en klooi een beetje met het eten aangezien ik geen honger meer heb.-
Paar dagen later..
VRIJDAG
"Don moet je echt weg? Ik voel me echt beroerd en ik wil niet alleen thuis zijn, en papa en Rosa zijn een dagje weg." Zeg ik terwijl er onbewust een traan over mijn wang loopt. Donny kijkt voor een seconde verbaasd door mijn tranen en schiet dan naar me toe.
"He rustig babe, ik kan je bij mijn ouders en Rody afzetten. Je hoeft niet te huilen." Zegt hij snel.
Zonder dat ik het wil blijven de tranen lopen en voel ik me verdrietig. "Oké." Snik ik.-
Ik ga gewoon in mijn chille kleding, aangezien Donny's ouders en Rody me vaak zat zo gezien hebben. Gelukkig is de band met hun heel goed, en Gerdina voelt echt als een moeder voor me.
OUTFIT
Als Donny me afzet bij zijn ouders geef ik hem nog snel een kus en zwaai ik voordat hij wegrijd.
-
"Volk." Roep ik door de gang als ik de deur achter me sluit. Gerdina's hoofd verschijnt en ze glimlach naar me. "Hee lieverd, ik hoorde dat je ziekjes was. Ga lekker boven uitrusten, ik breng je zo een kopje thee." Dankbaar kijk ik haar aan. "Dankjewel."
POV Donny
Als ik een aantal teamgenoten zie geef ik ze een bro-hug en ga ik bij Matthijs, Carel, Hakim, David en Frenkie staan. "Hee boys." Begroet ik ze.
"Yoo Don!" Hoor ik ze zeggen. Hakim glimlacht even. "Hoe is het bro?" Vraagt hij.
"Eerlijk is eerlijk bro, niet zo lekker. Montana is al een week niet fit." De jongens kijken me meelevend aan. "Wat heeft ze?" Vraagt Frenkie.
"Misselijk, hoofdpijn, moe. Vanmiddag moest ze uit het niets huilen. Ik zeg je eerlijk, ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik wil haar opvrolijken maar het lukt niet echt." De jongens kijken elkaar aan en kijken dan mij ernstig aan. "Wat is er?" Vraag ik nieuwsgierig door de ernstige blikken."Bro, misselijkheid, hoofdpijn, vermoeidheid en stemmingswisselingen. Waar lijkt dat op?" Vraagt Matthijs voorzichtig. Ik denk even na.
"Shit, ik moet naar der toe zeg tegen Erik dat het belangrijk is en even niet anders kan." Zeg ik snel waarna de jongens knikken.
Snel ren ik naar de auto en rijd ik naar mijn ouders huis.
POV Montana
Als ik op bed lig in Donny's oude kamer voel ik mijn hoofd weer kloppen, waarna er op de deur geklopt word. Even grinnik ik in mezelf door te timing. Waarna ik verbaasd kijk bij het zien van Donny's hoofd. "Nu al terug?" Vraag ik hem verbaasd.Hij kijkt me ernstig aan en zegt,
"Mon, ben je zwanger?"
-
JE LEEST
That night.
FanficMontana gaat met haar beste vriendin Noëlle en haar 'bijna' vriend Matthijs de Ligt uit. Dan blijkt het dat Matthijs een best wel leuke teamgenoot heeft. Donny van de Beek. Ook gaat Montana's modellen carrière de goede kant op. (completed) #3 fanf...