DEEL VIJFTIEN

1.3K 16 0
                                    

DINSDAG

Wanneer ik wakker word zie ik dat Donny nog rustig aan het slapen is. Ik druk zachtjes een kus op zijn hoofd en stap dan voorzichtig het bed uit. Ik besluit gauw een douche te nemen.

Als ik de douche uitkom, doe ik alleen een beetje mascara op en doe ik een snelle hoge knot in mijn haar.

Snel pak ik een leuke outfit en trek ik die aan.

OUTFIT

Als ik beneden kom merk ik dat ik de enige ben die wakker is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik beneden kom merk ik dat ik de enige ben die wakker is. Ook kom ik er achter dat er geen eten in huis is.

Ik besluit om in mijn eentje boodschappen te gaan doen. Snel schrijf ik een briefje dat ik boodschappen doen ben en leg ik die op de keukentafel zodat iedereen het kan lezen als ze wakker zijn.

-

Wanneer ik naar de supermarkt loop hoor ik dat ik gebeld word.

"Met Montana."
"Hey Montana, met Elvira. Ik hoorde dat je op vakantie bent in Mallorca?" Hoor ik aan de andere kant van de lijn.
"Ja klopt, ben hier voor een weekje." Vertel ik.
"Ah super. Hé ik had een vraagje, er staat dus een shoot open in Mallorca en ik vroeg me af of je zin hebt om die te doen." Vraagt ze me.
"Pff uh, ja is goed."
"Top! Het is vanmiddag rond 3 uur. Sorry dat ik zo laat bel. Ik stuur je de locatie. Fijne vakantie verder." En nadat ze dat gezegd heeft werd er opgehangen.
"Doei?" Mompel ik in mezelf.

-

Wanneer ik de villa loop zie ik dat iedereen behalve Carel al wakker is. Als ze mij opmerken vragen ze waar ik was. "Ik was even eten halen, en toen kwam ik erachter dat ik toch niet volledig vakantie heb." Ze kijken me niet-begrijpend aan.

"Elvira belde dat ze toevallig een shoot in Mallorca open heeft staan." Noëlle grinnikt even en zegt, "Haha tuurlijk 'toevallig' die vrouw heeft gewoon verteld dat jij hier zou zijn." Ik haal mijn schouders op. "Ach ja, ik vind het wel leuk om te shooten dus who cares."

-

Als ik in de slaapkamer mijn tas aan het zoeken ben hoor ik iemand binnen komen, maar ik neem niet de moeite om te kijken wie het is.

Als ik twee armen om mijn heupen voel weet ik al wie het is.

"Hee schatje." Hoor ik hem in mijn oor fluisteren.
"Hey Don."
"Dus je gaat nu naar een shoot?" Vraagt hij me.
"Hmm." Maak ik als bevestigend geluidje.
"Welk merk?" Vraagt hij nieuwsgierig.
"Supreme." Antwoord ik. "Ik hoef alleen maar op de foto met een jasje en die foto moet ik dan of course weer op mijn Instagram zetten als promotie." Vervolg ik.
"Gaaf." grinnikt hij.

-

Wanneer ik terug kom van de shoot plaats ik gelijk de foto op Instagram.

@Montana.Alvarez

That night. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu