VRIJDAG
-14.50
"Montana, je mag over 10 minuten naar huis. Ik neem het van je over." Vertelt Jessy me. "You sure?" Vraag ik haar voor de zekerheid.
"Ja ga maar, er zijn toch niet zo veel klanten. Maak je maar vast klaar voor je date." Zegt Jessy terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelt. Ik lach even om haar actie en bedank haar dan.
"Tot maandag dan!" Roep ik voordat ik de winkel verlaat.
"Veel plezier met Donny, tot maandag!"-
Wanneer ik thuis ben zie ik dan het net drie uur is geweest. Donny kwam me om 6 uur ophalen, dus tijd zat om even een rondje te gaan hardlopen.
Snel trek ik mijn hardloop kleding aan en ren ik richting het Vondelpark.
-
Als ik een tijdje aan het rennen ben hoor ik iemand mijn naam roepen. Als ik me omdraai zie ik Frenkie aan komen rennen.
"Hee Frenk, alles goed?" Vraag ik hem met een glimlach. "Alles gaat goed hoor, maar Mikky vroeg laatst of ik jou nummer had en toen kwam ik er dus achter dat Donny jou nooit in die groepsapp gezet heeft." "Oh ja dat klopt ja, heb er eigenlijk niet meer over nagedacht." beken ik. "Nee snap ik, maar zou ik dan je nummer mogen zodat ik je in de groepsapp kan zetten en je nummer door kan geven aan Mikky?" Ik glimlach naar hem. "Tuurlijk hier," Zeg ik terwijl ik hem mijn telefoon geef.
"Top dankje, ik zet je thuis in de groep." Glimlacht hij. "Is goed, ik zie je snel weer!"
"Doei!" Roept hij nog snel voordat ik weer weg ren.-
Als ik thuis kom neem ik gauw een douche en ga ik me klaarmaken voor de date met Donny.
OUTFIT
Als ik helemaal klaar op de bank zit krijg ik een appje binnen. Snel lees ik het en beantwoord ik hem.
Rosalia🤩
Mon, kom je snel weer even langs? Padre mist je. (Ik ook stiekem.) xx
Montana
Ik kom zo snel mogelijk weer langs. Heb zo een date met Donny. Vertel nog maar niet aan papa als het iets word wil ik hem voorstellen zonder dat hij ervan weet. xxAls ik een auto voor de deur zie stoppen pak ik snel mijn tasje en trek ik snel een jas aan.
Wanneer ik de deur achter me sluit zie ik Donny tegen de auto geleund staan. Hij draagt een donkere spijkerbroek met een wit overhemd, wat hem maar al te goed staat. Ik glimlach naar hem en loop dan op hem af. "Hey." Zeg ik tegen hem terwijl ik hem een knuffel geef. "Je ziet er mooi uit Mon." Glimlacht hij lief. "Jij ziet er ook goed uit hoor." Zeg ik en ik geef hem een knipoog. Als ik naar de andere kant van de auto wil lopen rent Donny snel voor me uit en doet hij de deur voor me open. Ik lach even, "Gentleman." Hij grinnikt en zegt dan: "Altijd toch." Hij gooit dan de deur dicht en komt naast me zitten.
Als ik snel even op mijn telefoon kijk zie ik dat ik ondertussen in de groepsapp ben gezet met veel jongens van Ajax én zie ik dat Mikky me een berichtje gestuurd heeft. Snel zet ik Mikky in mijn contacten.
JE LEEST
That night.
FanfictionMontana gaat met haar beste vriendin Noëlle en haar 'bijna' vriend Matthijs de Ligt uit. Dan blijkt het dat Matthijs een best wel leuke teamgenoot heeft. Donny van de Beek. Ook gaat Montana's modellen carrière de goede kant op. (completed) #3 fanf...