A/N. Gewoon #1 in ajax ! super bedankt allemaal. ❤️
MAANDAG AVOND
"Weet je wat Hakim," hij kijkt me fronsend aan. "We gaan zo gezellig met zijn alle uit, gewoon even de shit vergeten." Hij kijkt even bedenkelijk aan en knikt dan.
"Oké iedereen over een halfuur beneden!" Roept Carel snel voordat hij in zijn kamer verdwijnt.
"Oké, Mon jij mag voor vanavond mijn outfit bepalen." Vertelt Donny me. Gelijk slaak ik een gil en begin ik te springen. "Yes! Eindelijk!"
Hij grinnikt om mijn reactie en pakt dan zijn telefoon erbij. "Ik doe eerst mijn eigen outfit."
OUTFIT
OUTFIT DONNY
Wanneer Donny zijn outfit aan heeft kijk ik naar hem. Hij merkt mijn gestaar op en vraagt, "Kan je het zien schat?" Ik knik en glimlach naar hem.
"Don, mag ik je haar doen?" Hij grinnikt even en knikt dan. "Is goed."
Hij zakt door zijn knieën zodat ik er beter bij kan.-
Als we klaar zijn lopen we naar beneden en zien we dat iedereen al klaar staat. Carel zucht luid en zegt, "Zo dus jullie dachten, hé laten we ook maar is komen." Ik lach even en Donny zegt: "Ik kan er niks aan doen maat, Mon wou perse mijn haar doen."
Matthijs grinnikt even en zegt, "Altijd dezelfde hé." Noëlle reageert daar weer op: "Ja echt ik moet altijd op haar wachten." Donny lacht en zegt, "Klopt, je moet als je ergens heen gaat 10 minuten van te voren gaan, anders haal je het niet. Verontwaardigd kijk ik ze aan.
Hakim komt op me aflopen en slaat een arm om me heen. "Ik sta aan jou kant Montie." Ik glimlach naar hem. "Tenminste iemand met verstand, voor jou kan ik nog vertalen. De rest moet het zelf maar uitzoeken, of Spaans lessen nemen." Zeg ik met een knipoog.
Donny haalt Hakim's arm weg en legt de zijne er neer. "Grapje schat, ik kan niet zonder jou, je bent mijn google translate." Grinnikt hij waarna we allemaal lachend naar buiten lopen.
-
Wanneer we al een tijdje in de club zijn vraag ik aan Noëlle of ze een foto van me wilt
maken.Als ik zie dat de foto best wel leuk is plaats ik hem op Instagram. Je moet natuurlijk wel actief blijven.
@Montana.Alvarez
98.716 mensen vinden dit bericht leuk.
@Montana.Alvarez: Always in for a party!🍾 @donnyvdbeek @Noëllekuijper @mdeligt_ @hziyech @careleiting
@Rosalia.Alvarez: mis jou!!!
@frenkiedejong: Stuur je mij en Mik even een vliegticket?
@tagliafico3: We should go to a party together sometime! I love parties too.
@davidneres: herresss
@mikkykiemeney: Babee!!
nog 18.127 reacties bekijken..-
"Don ik begin dorst te krijgen, ik ga wat drinken halen." Vertel ik tegen Donny zodat hij weet dat ik weg ben. Hij knikt en glimlacht naar me.
-
Als ik bij de bar ben vraag ik wat drinken.
"Me da una coca-cola, por favor?" De barman knikt en loopt naar achter, om waarschijnlijk mijn drinken te halen.Ik zie vanuit mijn ooghoeken dat er iemand naast me komt zitten. Ik kijk degene pas aan als er op mijn schouder getikt word.
"Cuánto tiempo sin verte, Montana." (Lang niet gezien, Montana.) Bedenkelijk kijk ik degene aan die tegen me praat. Na een tijdje schiet het me eindelijk binnen. Dit is mijn vakantievriendje van 6 jaar geleden.
"Matias! Que coincidencia!" (Matias! Wat toevallig!)
"Vaya, eres aún más guapo de lo que recordaba. (Wauw, je bent nog knapper dan ik me herinnerde.)
Ik glimlach naar hem als bedankje omdat ik het een beetje ongemakkelijk vind.Donny komt fronsend op ons aflopen.
"Mon, valt hij je lastig?" Ik glimlach naar hem. "Nee schatje, dit was 6 jaar geleden mijn vakantievriendje. Alleen dit is kapot ongemakkelijk dus ik stel je wel even voor." Hij grinnikt even en knikt dan. "Matias, este es mi novio Donny." (Matias, dit is mijn vriendje Donny.) Hij fronst zijn wenkbrauwen terwijl hij eerst naar Donny kijkt en dan weer naar mij. Hij zegt, "Adiós." En loopt dan weg.Als ik Donny aankijk schieten we allebei in de lach. Donny zegt lachend, "Volgensmij vond hij dat niet zo leuk om te horen."
"Ik denk het niet nee." Antwoord ik lachend waarna ik mijn lippen op de zijne druk. Wanneer ik terug trek zie ik Donny geïrriteerd naar Matias kijken, wanneer hij zich weer naar mij toe draait zegt hij, "Doe mee ik wil hem jaloers maken," Waarna hij gelijk weer zijn lippen op de mijne drukt en zacht op mijn onder lip bijt. Ik voel dat hij ons zo draait zodat Matias van alles mee kan genieten. De jaloerse kant van Donny vind ik wel leuk. Schattig.Hij likt langs me onder lip en ik open mijn mond. Ik weet dat hij dit alleen midden in een club doet om Matias jaloers te maken. Anders was ik er niet midden in een club in meegegaan.
Als hij zich terug trekt, zie ik dat hij nog een boze blik stuurt naar Matias. Ik grinnik even en zeg dan op een plagende toon, "Zo is mijn Donny'tje jaloers?" Hij gromt en trekt me dan mee naar de rest.
-
Noëlle kijkt me aan en zegt dan, "Jullie gingen wel lekker daar hé?" Ik lach even en vertel dan, "Ik kwam Matias tegen van vroeger, Donny was zelf jaloers dus wilde hij Matias even jaloers maken."
Ik lach nog even met Noëlle en voel dan dat ik moe word. Donny merkt het op en vraagt aan de rest of we naar huis gaan. Iedereen knikt instemmend en dan lopen we met zijn alle terug naar de villa.
-
Als Donny en ik in onze kamer zijn trek ik zijn Ajax shirt aan en ga ik op het bed liggen. Al heel snel zak ik weg.
"Welterusten schat." Hoor ik nog vaag voordat ik echt in slaap val.
-
JE LEEST
That night.
FanfictionMontana gaat met haar beste vriendin Noëlle en haar 'bijna' vriend Matthijs de Ligt uit. Dan blijkt het dat Matthijs een best wel leuke teamgenoot heeft. Donny van de Beek. Ook gaat Montana's modellen carrière de goede kant op. (completed) #3 fanf...