ZATERDAG
Nadat Donny gister aan me gevraagd had of ik zwanger ben, ben ik gaan nadenken. Wat als het echt zo is? Wilt hij het houden?
Als ik wakker word zucht ik een keer. Ik kijk naast me en zie dat Donny er niet ligt. Verbaasd kijk ik naar de lege plek naast me. Hij had pas training om 3 uur vertelde hij me.
Ik zucht nogmaals en sta dan op om te douchen en om me aan te kleden.
OUTFIT
Als ik me klaar gemaakt heb loop ik naar de drogist om een zwangerschapstest te halen. Uiteindelijk neem ik er drie mee om er zeker van te zijn.
-
Wanneer ik thuis kom besluit ik maar gelijk te kijken wat de testen zeggen. Nerveus doe ik wat ik moet doen en wacht ik af op de uitslag.
Na een paar minuten wat wel uren lijken kijk ik op de test.
Test 1. Positief
Test 2. Positief
Test 3. Positief
Ik kijk met grote ogen naar de uitslagen. Van slag ga ik met mijn handen door mijn haar. Wat moet ik doen?
Ik pak mijn mobiel en bel Mikky.
"Hee schat!" Neemt ze vrolijk op.
"Mik.."
"Mon wat is er mis? Ik kom naar je toe! Ben er over 10 minuten." Hoor ik Mikky snel zeggen.-
Ik hoor dat de deur dichtvalt, dat is Mikky waarschijnlijk aangezien ze een sleutel heeft.
"Mon! Waar zit je?" Hoor ik haar roepen waarna ik voetstappen op de trap hoor.Als de badkamer deur opgegooid word ziet ze mij zitten en schrikt ze door mijn rode ogen.
"Shit wat is er allemaal aan de hand?" Vraagt ze bezorgd.Ik neem diep adem en knik in de richting van de wastafel waar de uitslagen liggen. Fronsend kijkt ze me aan en staat dan op om te kijken wat er ligt.
"Holy shit." Is het enige wat ze zegt waarna ze haar hand voor haar mond slaat. Ze komt naar me toe en trekt me in een knuffel waarna ik weer begin te huilen.
-
Als Mikky mij nog steeds aan het troosten is hoor ik ineens voetstappen op de trap. De badkamer deur gaat weer open en ik zie Donny's gezicht die even verbaasd kijkt bij het zien van Mikky.
"Babe, wat is er?" Vraagt hij bezorgd terwijl hij me in een knuffel trekt.
Niet in de staat om wat te zeggen knik ik weer naar de wastafel. Hij schrikt eerst en kijkt me dan weer aan.
"Echt?" Vraagt hij verbaasd. Ik knik voorzichtig en leg mijn handen op mijn gezicht.Laat het maar komen.
Zeg maar dat we te jong zijn, we dit niet kunnen. Zeg maar dat het weggehaald moet worden.Wanneer ik helemaal voorbereid ben op wat er nu gaat komen zegt Donny,
"We komen hier samen uit Montana."
Verbaasd kijk ik hem aan. "Wat?" Vraag ik hem ongelovig. Mikky glimlacht naar ons en verlaat dan het huis.
"Kom op Don, zeg maar gelijk dat het weggehaald moet worden. Dan ben ik er vanaf." Zeg ik hem.
Hij tilt met zijn handen mijn hoofd op zodat ik hem aan moet kijken.
"Als jij dit ook wil, gaan we dit samen doen." Zegt hij dan met een lieve glimlach.Fronsend kijk ik hem aan. "Ook wil? Zeg je hier mee dat je het wilt?" Vraag ik hem verbaasd.
Hij knikt en glimlacht. "Als ik met iemand ooit een kind krijg wil ik dat het van jou is en van niemand anders. Misschien is het niet helemaal gepland maar Montana, wij gaan dit rocken."
Tranen van geluk stromen over mijn wangen.
"Zijn dit tranen van geluk of heeft het te maken met die stemmingswisselingen?" Grinnikt Donny.Nep-boos kijk ik hem aan. "Hoe gaan we dit vertellen?"
Hij kijkt even bedenkelijk. "Dat kijken we nog wel, het is niet dat het al te zien is." Ik knik naar hem.
"Het lijkt me wel handig als we standaard in één huis wonen, dus dit is niet echt een bijzondere en romantische manier maar durf je het aan om met mij in één huis te wonen?" Ik lach even om hem.
"Ik denk dat ik dat wel overleef." Vertel ik hem dan.-
Voordat ik ga slapen plaats ik een foto op Instagram van een soort première ooit. De laatste tijd heb ik zoveel premières, fotoshoots en moet ik zo vaak over rode lopers dat ik niet meer bijhoud van welke foto welke première of iets is. Maar ik ben blij dat ik dit mag doen.
@Montana.Alvarez:
238.144 mensen vinden dit bericht leuk.
@Montana.Alvarez: I love it
@Rosalia.Alvarez: best sis evah !
@donnyvdbeek: I love you! 💑
@davidneres: savage
@naomiveltman: mopje x
@kasperdolberg: pretty
@mikkykiemeney: Bestfriend!!! ❤️
@candy.rae.fleur: mis je! Snel wat doen x
@hziyech: bestie 😘
@daleyblind: modelll
@noano17: icon
@careleiting: montaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@mdeligt_: ❤️
Nog 82.138 reacties bekijken..-
JE LEEST
That night.
أدب الهواةMontana gaat met haar beste vriendin Noëlle en haar 'bijna' vriend Matthijs de Ligt uit. Dan blijkt het dat Matthijs een best wel leuke teamgenoot heeft. Donny van de Beek. Ook gaat Montana's modellen carrière de goede kant op. (completed) #3 fanf...