DEEL 23

1.1K 16 5
                                    

4 weken later..

MAANDAG

Vandaag is de dag dat we aan iedereen gaan vertellen dat ik zwanger ben. Voor de media houden we het nog even geheim totdat het echt duidelijk te zien is.

Als eerst gaan we naar Mikky en Frenkie. We hebben besloten niks bijzonders te doen we laten gewoon een ego zien en meer niet.

-

"Oké, Frenk, Mik, ga zitten. We hebben een verrassing voor jullie." Gelijk kijken ze ons blij aan bij het horen van het woord 'verrassing'.

Ik haal de echo uit de tas en geef hem aan Donny die hem weer aan Mikky geeft. Frenkie kijkt nieuwsgierig over de schouder van Mikky. Allebei hun ogen worden groot.

Mikky knuffelt me en begint als een gek te springen terwijl Frenkie ons met een grote lach feliciteert en een knuffel geeft.

Als ze weer gekalmeerd zijn lach ik even naar Donny voordat ik ze het volgende vraag.

"Nu hebben we nog een vraag voor jullie." Nieuwsgierig kijken ze ons aan. Frenkie's ogen worden nog groter.

"Een tweeling?" Vraagt hij met open mond. Ik kijk Donny even aan en we lachen.
"Nee Frenk, geen tweeling."

"Maar we wouden vragen of jullie de peetouders willen zijn."

Mikky en Frenkie kijken elkaar aan en beginnen dan allebei als een stel kippen rond te springen.

"JA! JA! JA! OMG." Gilt Mikky hard.

Donny en ik lachen om haar en gaan rustig op de bank zitten. Frenkie is ondertussen alweer gekalmeerd en word weer nieuwsgierig.
"Weten jullie al wat het word?" Ik schud mijn hoofd.
"Over een paar weken weten we het, we wilden wat langer ermee wachten zodat ik niet te veel tijd heb om veel te veel kleren te kopen." Vertel ik hem waardoor hij moet lachen.

"Gaan jullie geen gender-reveal party doen?" Vraagt Mikky dan beteuterd. Weer schud ik mijn hoofd.
"Nee, we houden allebei niet zo van dat overdreven gedoe." Mikky en Frenkie knikken begrijpelijk.

"Maar wij gaan nu door naar de volgende." Zegt Donny als hij een blik op de klok geworpen heeft.

-

Als we bij mijn ouderlijk huis aankomen bel ik aan. We hebben André, Gerdina en Rody ook hier uitgenodigd zodat we het een één keer kunnen vertellen.

Wanneer we de woonkamer inlopen zie ik dat iedereen er al is. Gerdina en André zitten bij mijn vader, terwijl Rosalia en Rody een spel aan het doen zijn op de PlayStation.

"Nou mensen we hebben een verrassing voor jullie." Roept Donny vrolijk door het huis. Gelijk kijkt iedereen op en stoppen ze met waar ze bezig mee waren. Nieuwsgierig kijken ze ons aan.

Nerveus pak ik de ego uit mijn tas en leg in hem op de tafel zodat iedereen het kan zien. Gelijk buigen ze allemaal voorover zodat ze het kunnen zien.

Gerdina en André kijken ons met grote ogen aan terwijl mijn vader als een gek aan het springen is.
"Voy a ser abuelo!" Roept mijn vader als een gek. (Ik wordt een opa!)
Rosalia en Rody kijken ons blij aan.
Gerdina komt op ons af lopen en geeft ons een knuffel en feliciteert ons.

-

Na de hele dag langs mensen gaan om het bekend te maken liggen we moe op de bank. De reacties waren heel verschillend. We hebben het hardst gelachen om Hakim en Matthijs.

Toen we het Hakim vertelde was hij zo blij, dat hij zijn hele familie gebeld heeft om het te komen vieren. We hebben twee uur gefeest met Hakim's familie waarvan we nog niet eens wisten wie wie was, maar het belangrijke is dat het gezellig was.

Toen we het aan Matthijs vertelde was hij eerst een minuut doodstil. Donny en ik wisten niet wat we moesten doen, maar voordat we konden vragen wat hij er van vond begon hij te gillen en riep hij:
"IK WORD OOM!!!!"

We hebben zo hard gelachen door zijn gegil. Dat zelfs de buren kwamen kijken of hij in orde was.

-

25 weken zwanger..

WOENSDAG

Zenuwachtig zitten we in de wachtkamer te wachten tot we geroepen worden. Wanneer we eindelijk iemand de hoek om zien komen staan we op.

Een vriendelijke uitziende vrouw steekt haar hand naar me uit en glimlacht. "Ik ben Joyce, kom verder dan gaan we kijken wat het geslacht is." Ik stel me voor waarna ik haar achterna loop.

"Hebben jullie een reden dat jullie het geslacht nu pas willen weten?" Vraagt ze vriendelijk.
"Ja, nu kan Montana niet zoveel kleding meer kopen en we vonden het wel leuk dat het wat langer een verrassing bleef." Grinnikt Donny naar Joyce. Ze lacht er even om en doet dan haar ding.

"Zijn jullie klaar voor om het geslacht te weten?" Vraagt Joyce naar een tijdje vriendelijk. Allebei knikken we en kijken we haar nieuwsgierig aan.

"Het is een meisje."

Donny slaat een hand op zijn been "SHIT." Fronsend kijk ik hem aan. "Wat? Een meisje is toch leuk!" Vraag ik hem dan met een trilling in mijn stem.
"Ja dat zeker! Maar ik wilde graag als een hooligan langs het voetbalveld staan." Ik grinnik even.
"Meisjes kunnen ook voetballen hoor." Zeg ik hem dan waarna hij knik en glimlacht. "Dat klopt zeker."

-

Als we weer thuis zijn hebben we besloten het eindelijk bekend te maken. Donny plaatst een foto en ik post hem dan in mijn story. We kiezen een wat oudere foto zodat het meer een verrassing is als ze geboren is.

@donnyvdbeek:

@donnyvdbeek:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

282.993 mensen vinden dit bericht leuk.
@donnyvdbeek: Its a girl! 👨‍👩‍👧❤️
@hziyech: nog een bestie erbij 🤩
@careleiting: Ik wil oppassen!!!!!
@mdeligt_: Ik word gewoon oom mensen 😭😍
@Rosalia.Alvarez: Een voetbalprinses word het!
@rodyvandebeek: word een echte model!
@Montana.Alvarez: 😘
@tagliafico3: little princess
@mikkykiemeney: Ik word gewoon een peetmoeder 😍😍😍
@davidneres: best little family ❤️
@kasperdolberg: It's gonna be a little DIVA 😍
@naomiveltman: zo blij voor jullie !
@daleyblind: Ajax hooligan word het
@afcajax: Een Ajax prinses! 👨‍👩‍👧⚽️
Nog 189.966 reacties bekijken..

-

That night. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu