DEEL NEGENTIEN

1.2K 20 1
                                    

MAANDAG

Als we nog in de auto zitten plaats ik een foto op Instagram.

@Montana.Alvarez

Alvarez

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

162.880 mensen vinden dit bericht leuk.
@Montana.Alvarez: I seriously want to wear this every day 👽
@Rosalia.Alvarez: Mi amor. ❤️
@donnyvdbeek: Mijn mooie meisje 😍
@hziyech: bestie !!!
@Noëllekuijper: 😍😍😍😍😫
@davidneres: pretty
@naomiveltman: Jemig Montana, wat hoorde ik nou op de radio?! Hét model van 2019-2021?! Zo gaaf meid 😘
@mikkykiemeney: trotse vriendin hier ‼️
@frenkiedejong: montje 👊🏼
@mdeligt_: Die kleren zijn 'ligt' van kleur..
Bergje xx
@careleiting: mag ik jou kinderen? 😍
@donnyvdbeek: @careleiting haar kinderen zijn van mij ja? 🤤
@Rosalia.Alvarez: @donnyvdbeek iS mIJn zUs ZWanGeR??????????????
@kasperdolberg: these comments 😂😂
Nog 120.173 reacties bekijken..

Als ik de reacties vanaf die van Matthijs lees moet ik lachen. "Haha die reacties zijn geweldig, maar je mag niet op je telefoon in de auto van de Beek!" Zeg ik lachend tegen Donny. Hij lacht even mee en kijkt dan serieus.

"Mon zou je eigenlijk kinderen met mij willen?" Vraagt hij onzeker. Verbaasd kijk ik hem aan. "Heel graag Don, maar stel me eerst maar voor aan je ouders." Lach ik. Donny kijkt nog steeds serieus.
"Ik meen het Mon, zou je ooit kinderen willen?" Ik kijk hem aan en glimlach dan.
"Ik zou wel ooit kinderen willen ja." Zeg ik met nadruk op 'ooit'. Hij glimlach en knik.

-

Ik voel me een beetje nerveus worden als we voor de deur van Donny's ouders staan. Na een een kleine 30 seconden word de deur opgedaan en zie ik een jongen die sprekend op Donny lijkt. Hij grijnst naar Donny als hij mij ziet.

"Hey. Ik ben Rody, broertje van Donny." Ik glimlach naar hem en stel me dan voor.
"Montana, leuk je te ontmoeten."

-

Als we naar binnen lopen zie ik de ouders van Donny. Gelijk komen ze mijn kant op en geeft de moeder van Donny me een knuffel.

"Ach meisje, wat leuk je eindelijk te ontmoeten! Ik ben Gerdina. We hebben zoveel over je gehoord!" Vertelt ze me met een grote lach op haar gezicht.
"Ik hoop vooral goede dingen." Lach ik naar haar.
"Ach meid, alleen maar goede dingen." Knipoogt ze naar me. Waarna Donny's wangen rood kleuren.

Dan loopt de vader van Donny naar me toe.
"Dag Meis, ik ben André." Ik schud zijn hand.
"Montana, leuk jullie te ontmoeten." Vertel ik gemeend.

-

Als we een tijdje gepraat hebben kijkt Gerdina me aan en glimlach.
"Je bent een heel mooi meisje Montana."
Ik voel mijn wangen rood worden van het compliment. "Dankjewel."

Donny glimlacht en zegt, "Ma, wist je dat ze een succesvolle modellen carrière heeft?" Verbaasd kijkt zijn moeder me aan. "Dat ze een hele mooie meid is is mij niet ontgaan, maar wat gaaf he!" Zegt ze met een lieve lach.
"We zaten in de auto hierheen, begon er op een radio zender zo'n programma, zeggen ze ineens dat Montana hét model van 2019-2021 gaat worden." Vertelt Donny met een trotste glimlach.
André glimlacht door Donny zijn trotsheid en zegt, "Dan heb je het goed voor elkaar Montana." Ik knik en glimlach. "Jazeker."

-

"Zeg maar tegen je moeder dat ik haar graag eens zou ontmoeten." Zegt Gerdina met een glimlach. Gelijk voel ik een brok in mijn keel en kijk ik Donny aan. Gerdina kijkt ons fronsend aan als ze onze gezichten ziet. "Of accepteert je moeder jullie relatie niet?" Vraagt ze half serieus half grappend. Donny kijkt haar streng aan. "Mam."

"Uh, mijn moeder is overleden." Gelijk slaat Gerdina een hand voor haar mond. "Oh god, sorry meis." Ik glimlach naar haar. "Geen probleem, kon je niet weten."

-

"Ik hoorde van Donny dat je half Spaans bent, heb je dat van je vader?" Vraagt André geïnteresseerd. Ik glimlach en knik. "Ja dat heb ik inderdaad van mijn vader." Vertel ik hem.

"Kan je ook vloeiend Spaans dan?" Vraagt Rody.
"Ja dat kan ik." Grinnik ik. Hij glimlacht even en zegt dan, "Gaaf."

-

Na een gezellige middag besluit Donny naar huis te gaan. "Ma, pa wij gaan weer terug naar Amsterdam." Zijn ouders knikken en geven me nog een knuffel.
"Ik vond het leuk jullie te ontmoeten, hopelijk zie ik jullie snel weer." Vertel ik ze gemeend.

"Je ziet ons vast erg snel weer, dag meis!" Roept Donny's moeder nog voordat we wegrijden.

-

Als we bij Donny's appartement aankomen stap ik gelijk naar binnen en kleed ik me om in comfortabel kleding. Ik heb mijn halve kledingkast bij Donny liggen, aangezien ik hier redelijk vaak slaap. Ook is is het andersom zo.

OUTFIT

Als ik op het bed ga zitten trekt Donny me naar hem toe

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik op het bed ga zitten trekt Donny me naar hem toe. Hij geeft me kusjes in mijn nek en mijn kaak. Als hij bij mijn lippen komt drukt zijne gewillig op de mijne.

Hij trekt me op zijn schoot terwijl hij mijn lippen niet loslaat. Voorzichtig gaat hij met zijn handen onder mijn shirt.

Wat er die avond voor de rest gebeurd is blijft tussen mij en Donny.

-

That night. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu