2.Bölüm

717 33 3
                                    

Olamaz!! Okula çok geç kalmıştım. Dün akşam çok önemli bir ödevim için bayağı uğraşmış sabaha karşı yatmıştım. Ama değmişti. Hızlıca dolaba yöneldim. Mor uzun elbisemi giydim. Altın büyük yuvarlak küpelerimi takıp çıktım. Zaten bugün bizim sınıfın 1 dersi vardı. Projelerimizi gösterip evlerimize dağılacaktık. Evden ışık hızıyla çıktım. Tam yolda giderken onunla çarpıştık. Hemen;
Özür dilerim dedim.
Junkook: Önemli değil asıl ben özür dilerim. dedi.
Şey adın Lisa idi dimi. Şey benim arkadaşım olur musun?
Ben: Evet. Tabii olurum.
Junkook: Aslında bana yardım etmen için.
Ben: Hangi konuda?
Junkook: Ben Rose'dan hoşlanıyorum. Bunu der demez başındam aşağı kaynar sular döküldü. Ama onun yüzüne baktım. O çok heyecanlı,mutlu görünüyordu. Madem sevmek onu her şeyiyle kabul etmekse bende acıma taş basıp onun mutlu olmasını sağlayacağım. Evet hiç benim elimi tutmayacak,hiç duduklarım duduklarının olmayacak ama onu her mutlu gördüğüm gün mutlu olacağım. Bunları düşünürken gözümden bir damla yaş düştü.
Junkook:Lisa iyi misin?
Ben:Iyiyim. Bir problem yok. Ama okula çok geç kaldık.
Junkook: Aaa evet koş koş dedi. Elimden tutu ve koşmaya başladık. O anda kalbim duracak gibi oldu. Okula vardığımızda yarım saat geç kalmıştım. Öğretmenden çok özür diledik. Daha sonra ben sunum yaptım. Junkook'la hep bakıştık. Daha sonra yani okul çıkışı tam Jisoo ile dışarı çıkarken Junkook'u gördüm. Tam arkasından bağaracaktım ki onu Rose ile öpüşürken gördüm. O anda zaman,hayat,yaşam ve en önemlisi de kalbim durmuştu. Evet aslında onların arasını yapmak için Junkook ile arkadaş olmuştum ama bu kadar hızlı olacağını hiç tahmin etmemiştim. Hıçkırırak ağlarken ağzımı kapattım. Jisoo'nun yanına gittim. Bana baktı...
Jisoo: Lisa!! Kuzum ne oldu?
Ben: Jisoo dememle ağlamaya başladım. Jisoo hemen telefonumu aldı ve annemi aradı. Benim Jisoo'da kalacağımı söyledi. Bense bitik bir durumdaydım. Hemen Jisoo koluma girdi. Tam çıkarken arkamdan Junkook bağırdı;
Lisa kanka çok teşekkürler. Senin sayende Rose ile sevgili olduk. Cok sağ ol. Dedi ve ben ona dönükken Rose'yi bir daha öptü. Jisoo zaten benim ona aşık olduğumu bildiği için hemen beni o ortamdan çıkardı. Ve onun evine gittik. Beni oturttu. Ve ona her şeyi anlattım. Benim Rose'yi ona ayarladığımı söyledim. O ise bir çığlık patlattı...
Jisoo: Neden bunu yaptın Lisa?
Ben: Onun mutlu olduğunu görmek bana iyi geliyor. O bana layık değil. Daha iyilerine layık.
Bunu der demez Jisoo bana bağırarak;
Lisa yeter artık! Lise başlayalı beri sürekli ben çirkinim,beni kimse beğenmez diye söylenip durdun. Artık yeter sen çok güzel bir kızsın! Bunu demesinin ardından kapı çaldı. Ben kapıyı açmak için aşağıya indim. Kapıyı açtığımda karşımda Junkook vardı. Ağlıyordu. Lisa... Rose...

KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin