Sabah uyandığımda Jisoo'nun evinde olduğumu anlamam uzun sürmedi. Bugün okul yoktu bu nedenle mutluydum. Dün Junkook gitmişti. Beni bırakıp... Gözümde dünden kalan şişlikler ağırlık yapıyordu. Fakat sanırım o giderse mutlu olacaktı. Ben de o mutluysa mutluydum. Bunları düşünürken gözümden bir damla yaş düştü. Elimle yaşlarımı silerken burnuma çok güzel kokular geldi. Hemen odadaki banyoya gidip rutin işlerimi halledip aşağıya indim. Masada Jisoo,Jennie ve Rose vardı. Rose mu? Ne işi vardı bu kızın? Ben Rose'yi görünce merdivenlerden hızlıca indim ve sokak kapısını açtım. Ve "GİT BURADAN ROSE!!GİT!! SEN BANA İYİ GELMİYORSUN!! diye bağırırken arkamdan iki el beni tuttu. Bir an Junkook diye düşünüp hızlıca döndüm fakat Junkook değildi. Tae idi. Daha sonra Suga,JHope,Jin, Namjon ve Jimin'i gördüm. Jimin'i görür görmez Tae'den kurtulup Jimin'in yanına gittim ve onun göğsüne vurmaya başladım. Jimin ise ağlıyordu. Ben vurmaya devam ederken bağırıyordum... "O SENIN KARDEŞİN VE BENİM HER ŞEYIMDI. ŞIMDI O YOK!!Dedim ve yere Jimin'in önüne diz çöktüm. O da benim önüme. Bense onu göremiyordum. Çünkü: AĞLIYORDUM!!Jisoo arkama geçti ve beni kaldırdı. Beni sandalyeye oturttu ve göz yaşlarımı silerken...
Jisoo: Lisa lütfen sakin ol. Jimin ve Rose buraya durumu anlatmaya geldiler.
Lisa: Neyi Jisoo? Neyi? Yaptıkları durumun izzahı var mı?
Lisa: Lütfen! Banyoya git ve elini yüzünü yıka! Jennie yardım eder misin? Jennie başını evet anlamında salladı ve ve yanıma geldi. Ayakta duracak halim yoktu. Jennie koluma girdi ve banyoya gittik. Ben banyoda dayanamayıp Jennie'ye sıkı sıkı sarılıp tekrar ağlamaya başladım...
Jennie: Lisa ağlama artık. O tekrar geri dönecek ve senin için!
Ben: Gerçekten mi?
Jennie: Evet bebeğim. Beni öptü ve banyodan çıktık. Masaya oturdum. Ve Jimin ve Rose'nin o çok önemli konuşmasını dinlemeye başladım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKA
Fanfiction"Seni onun yanında gördüğüm hergün tüm bedenim kaskatı kesiliyor,kalbim paramparça oluyor. Seni kendimden daha çok seviyorum. Ama sen bunu asla bilmiyorsun".