13.Bölüm

337 22 0
                                    

Gözlerimi açtığımda bana hiç yabancı gelmeyen bir yerdeydim. Hastanede. Yanımda ise barda olan herkes vardı. Herkes meraklı gözlerle bana bakarken Jennie konuşmaya başladı...
Jennie: Lisa iyi misin? Ben hiç cevap vermedim. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Ihtiyacım olan tek şey Junkook'tu. Ona sıkı sıkı sarılmaktı. Ama o burada değildi. O çok uzaktaydı. Hem de çok...
Jennie: Lisa. Hem suçlusun hem de güçlü. Dua et buraya geldiğime sen. Jennie uniemi çok severdim fakat şuan ondan nefret ediyordum. Hızlıca ayağa kalktım. Hafif başım döndü fakat bunu belli etmeyerek bağırmaya başladım... JENNIE!!! BENİM GÖZLERİM JUNKOOK'UN AŞKI İLE KÖR İKEN, RUHUM ONLA SARHOŞ, KALBİM ONSUZ YARIM İKEN BEN NASIL TAE İLE BİRLİKTE OLUR HE!NASIL BİRLİKTE OLURUM! SEN DEDIN AŞK ACISI ÇEKTİĞİMİ. SEN SÖYLEDİN. Bunları dedikten sonra herkes göz yaşlarına boğulmuştu. Ama ben susmadım. Benim kalbim yanıyordu. Hem de cayır cayır. Herkesin beni guclendirdigini sandığı o kelimeler beni daha çok öldürüyordu. Jisoo'ya dönerek...
HE SEN JISOO! PEKI YA SEN! SEN NASIL IHTIMAL VERDIN? AŞKIMI BILE BILE SEN NASIL IHTIMAL VERDIN. ŞIMDI HERKES ÇIKSIN ODADAN HERKES ÇIKSIN! BENI YALNIZ BIRAKIN!
Jisoo: Ama L-l
Ben: Tek kelime dahi etme. Lütfen hepiniz ÇIKIN!! Bu sözleri söylerken ben ağlıyordum. Herkes ağlıyordu. Herkes odadan çıktıktan sonra çığlık atmaya ve daha çok ağlamaya başladım. Çığlıklarımın hepsinin hastane koridorlarında yankılandığına emindim. Sürekli GERİ DÖN! JUNKOOK diye bağırıyordum. En son odaya hemşireler girdi ve bana sakinleştirici iğne yaptılar. Daha sonra yine gözlerim kapandı. Bu sırada dışarıda tüm barda geçen hikayeyi Tae Jennie'ye anlatmış. Jennie ise Tae'ye sağlam bir tokat atmış. Tae ise binlerce kere özür dilemiş. Ben ise odada baygın yatarken aklımdan hep şunlar geçiyordu:"Nerdesin Junkook. Nerdesin? Lütfen geri dön" Aklımdan bunlar geçerken bir damla göz yaşım yavaşça kapalı gözümden akıp dışarıyla buluştu...

KANKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin