Hazırdım. Fakat nereye gideceğimize dair en ufak bir fikrim yoktu. Fakat Jungkook yanımdaydı ya o bana yeterdi. Onu tam olarak 3 aydır göremiyordum. Şu an ise yanımdaydı. Oto yola çıktık.Havaalanına gidiyorduk.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Havaalanına geldiğimizde yine dış hatalara gidiyorduk. Sürekli kızlar beni arıyor ve mesaj atıyorlardı. Fakat bakmıyordum. Aynı şekilde Jungkook'da. Uçağa bindim ve gitmeye hazırdım.
💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Indiğimizde yeri tanımam zor olmadı. Burası Londra idi. Her yer muazzam gözüküyordu. Jungkook ile tekrar arabaya bindiğimde beni bir evin önüne getirdi. Indiğimde eve doğru yürüdüm. Kapıya geldiğimde kapı zilinin üzerinde adımız yazıyordu. Burası bizim evimizdi. Jungkook'un boynuna sarılırken o ise kapıyı açmakla meşguldü. Içerisi çok güzeldi. Iki katkı bir evdi. Hep hayal ettiğim gibi. Evi gezecekken Jungkook beni tuttu ve koltuğa oturttu. Ve konuşmaya başladı..
Jungkook: Lisa artık burası bizim evimiz. Kimsenin yerimizi bilmesine gerek yok. Gerektiği zaman söyleyeceğiz dedi ve önümde eğildi. Ne yani evlilik teklifi mi edecekti? Bu inanılir gibi değil. Yüzüğü çıkarıp o soruyu sordu: Lisa benimle evlenir misin?
Evet diye bağırınca dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Onu çok seviyordum. Şimdi ise o hayatımın her saniyesinde olacak. Çok mutluydum. Artık ben onun Kankası değil "HER ŞEYİYDİM"
Arkadaşlar Kanka kitabı bu bölüm itibarı ile bitmiştir. Mutlu son en sevdiğim. Yarın özel bolum gelecek. Sizi seviyorum. Okuduğunuz için teşekkürler... Diğer kitaplarımı okumayı unutmayın...🐰💑💏
LISKOOK 💖💖💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKA
Fanfiction"Seni onun yanında gördüğüm hergün tüm bedenim kaskatı kesiliyor,kalbim paramparça oluyor. Seni kendimden daha çok seviyorum. Ama sen bunu asla bilmiyorsun".