Kızlarla kahvaltı yaparken Rose gelmişti. Rose ile o kadar yaşadığımız olaydan sonra aramızdaki dostluk nasıl bu kadar iyi oldu anlayamadım fakat bundan rahatsız değildim. Kızlarla kahvaltı yaparken sürekli gülüşüyorduk. Fakat ben sürekli yarını ve Junkook'un nişanlanacağı ihtimalini düşündüp gözlerimden yaşların akmasına neden oluyordum. Kızlarsa sürekli bana destek oluyorlardı...
Rose: Kızlar! Dışarı çıkalım mı?
Jennie: Evet! Dışarı çıkalım. Sinemaya falan gideriz.
Jisoo: Olur. Çıkalım. Lisa sen ne dersin ?
Ben: Pek halim yok. Hem yarın bizim uçağımız var.
Jennie: Bak Lisa! En yakın arkadaşım! Canımdan çok sevdiğim kendine yaptığın eziyetleri başka biri kendine yapsa şu an dünya da yoktu. Yarın Junkook'a kavuşuyorsun. Hadi gel biraz eğlenelim! Hem eksiklerimiz varsa tamamlarız.
Ben: Tamam. Dedim ve unieme sarıldım. Sonra kızlarla hazırlanıp çıktık. AVM serin serin çok iyi geldi. Uzun zamandır AVM'ye gitmemiştim. Mağazalar ve insanlar farklı geliyordu. Kızlarla bir mağazadan diğer bir mağazaya giriyorduk. Son girdiğimiz mağazadan sonunda bir şeyler alabıldik...
Benim Aldıklarım
Uzun zamandır hiç para harcamıyordum ve bu bana değişik bir şekilde iyi geldi. Belki daha almaya devam ederim...;)
Jennie'nin Aldıkları
Jennie uniem'in aldıkları da gayet şık şeyler...
Rose'nin Aldıkları
Rose uniem bana göre aramızda en iyi fiziğe sahip kişi. Aldıkları gayet yakışacak.
Jisoo'nun Aldıkları
Jisoo uniem zaten güzelliği ile beni büyülüyor. Aldıklarına laf etmiyorum....
Alışverişten sonra yemek katına çıktık bir şeyler yiyip seans saatinin gelmesini bekledik. Film "Me Before You". Gerçekten duygusal bir film idi. Ağladığımı itiraf ediyorum. Film çıkış eve döndük. Herkes yorgundu ve evlerimize dağıldık. Annem 3 aydır evde yoktu. Nedeni ise: Iş için evde olmadığı zaman diliminde başka bir adama aşık olup onunla evlendi ve orada yaşıyor. Sanırım ben de Avusturalya macerasından sonra kızlarla aynı eve çıkacağım. Valizimi hazırladım. Bugün aldıklarımı ilk yerleştirdim....
Valizi kapattım ve kendimi uykuya bıraktım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKA
Fanfiction"Seni onun yanında gördüğüm hergün tüm bedenim kaskatı kesiliyor,kalbim paramparça oluyor. Seni kendimden daha çok seviyorum. Ama sen bunu asla bilmiyorsun".