Bugün hastaneden taburcu oluyordum. Dün hastanede yanımda olan herkes burada kalmış. Fakat ben onlarla hiç ilgilenmiyordum. Benim kalbimi paramparça etmişlerdi. Hemşire yanıma geldi ve...
Hemşire: Lalisa Monaban. Evet bugün taburcu oluyorsun. Düne göre daha iyi misin?
Ben: Evet. Kesinlikle güne göre daha iyiyim.
Hemşire: Tamamdır. Şuraya bir imza atarsan çıkışını onaylayacağım. İmzayı attım ve ve dışarı çıktım. Herkes bana baktı. Fakat ben onları hiç önemsemeyerek hastane çıkışına yöneldim. Tekrardan rüzgarı saçımda hissetmek bana çok iyi geldi. Arkamı döndüğümde Jennie unniem vardı. Gözleri dolu dolu bana bakıyordu...
Jennie: Lisa! Lisa lütfen affet beni lütfen. Olayları hiç bilmeden yargıladım. Affet!! Bense konuşmuyordum. Ama unieme sıkı sıkı sarılmak istiyordum. Ama yapmadım. Ona kızgındım. Bu nedenle sorusuna cevap vermeden eve yöneldim. O ise arkamdan geliyordu. 15-20 dk yürüdükten sonra Jennie: Lisa dur yeter! Lütfen dur.
Ben: Jennie neden beni takip ediyorsun? Seni affetmeyeceğimi bile bile. Jennie ağlıyordu ve tabii bende. Daha sonra Jennie kollarını açtı. Ben de dayanamadım ve ona sarıldım. O ise bana sarıldı. Sonra bana bakarak;
Jennie: Lisa affet beni lütfen.
Ben: Affettim uniem affettim. Daha sonra eve doğru yürüdük. Jennie bana baktı ve...
Jennie: Lisa! Bugün bende pjama partisi yapmaya ne dersin? Kafa dağıtırız.
Ben: En son kafa dağıttığımızda ne olduğunu unutma. Gülmeye başladık. Jennie hemen Jisoo'yu aradı ve akşam Jennie'de buluşmaya sözleştik. Sonra Jennie ile vedalaştım. Eve girdim ve duş aldım. Daha sonra mutfağa gittim ve kapının orada bir mektup gördüm. Mektubu aldım ve gönderen kişinin adını bulmaya çalıştım. Bulduğumda şoke olmuştum üzerinde;
Jeon Junkook yazıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANKA
Fanfiction"Seni onun yanında gördüğüm hergün tüm bedenim kaskatı kesiliyor,kalbim paramparça oluyor. Seni kendimden daha çok seviyorum. Ama sen bunu asla bilmiyorsun".