1-3

209 30 13
                                    

  Yemek bitmiş, Büyükbaba Darvan geriye dönmüştü. Hloggar ailesiyle ilgileniyor, mutlu mutlu zaman geçiriyordu. 

Büyük odada Hloggar Adolph'la oynarken Vinicia içeriye girdi.

"Hloggar, Adolph yanımızdayken konuşmamız ne kadar doğru bilmiyorum ancak, iki sene sonraki Enerji Ölçüm Testi için eğitime başlamamız gerekmiyor mu ? En azından ona metotları göstermemiz lazım."

"Anne, neden bahsediyorsun ?"

"Dinle,Adolph. Bizim insanlarımız,üç yaşındayken enerjilerle etkileşim kurmaya başlar, beş yaşına kadar vücut buna alışır, daha sonra yaşı geldiğinde Enerji Ölçüm Testi gerçekleşir. Bu test aslında oldukça basit olmakla birlite, o kişinin geleceğinde büyük etken oynar. Kişi elinde oluşturduğu enerjiyi bir küreye temas ederek serbest bırakır ve o enerji de onu inceler. Buna göre bir sonuç verir, verilen sonuçlar renklere göre ayrılır. Kırmızı düşük, Mavi orta, Beyaz ise büyük bir geleceği işaret eder. Bu sonuçlara çoğu okul dikkat eder, enerji seviyesiyle beraber bu şartlar da göz önüne alınarak seçmeler yapılır. Kişi bu testte başarı elde etmek istiyorsa, doğuştan gelen bir şansla beraber çok çalışmaya da ihtiyaç duyar. Üç yaşından itibaren yapılan eğitimler kişinin enerjiye yatkınlığını oldukça arttırır ve başarılı bir sonuç üretmeye yaklaştırır. Düzen böyledir. İlk başta çalışılan teknik ise Düzen Nefesi Tekniğidir. Basit bir lotus pozisyonuyla beraber, zihni durgunlaştırıp kendini dünyevi işlerden soyutlama konusunda başarılı olunursa bu tekniğe başlanabilir. En temel tekniklerden birisidir ancak etkileri kıyaslanamayacak kadar fazladır. Her ünlü gelişimci bu teknikle hayatına başlamıştır."

"Baba,peki sen hangi sonucu elde ettin ?"

"Huh, ben mi ? Aslında ben mavi rengi ortaya çıkarabilmiştim, ancak enerjimi biraz daha zorlayınca hafif bir beyaz ışık çıkarabildim. Beyazlar gayet nadirdir ve ben klanımızın en iyisiydim. Babamın da eski klan başkanı olmasıyla başa geçmem de bu nedendendir."

Baba ve oğul bu konuda sohbet ederlerken, Vinicia güzel sesiyle konuya dahil oldu.

"Oğlum, benim ailem de babanın ailesi de güçlü aileler olarak bilinir. Ben  Bodwyn Krallığı'ndan gelsem dahi, ailem yönetimde çok söz konusu olan bir ailedir. Sonuçlarımız çoğu zaman yüksek olur. Baban ve benim de böyle sonuçlar almamıza bakarsak, senden daha azını beklemeyeceğimi anlamış olmalısın. Çok zekisin, çok da yeteneklisin, ancak bizim gururumuz olmaya devam etmelisin. Üzerinde çok yük olacak biliyorum ama var olan her hücreni bu durum için kullanmalı, asla çalışmaktan vazgeçmemelisin. Biz sana inanıyoruz, aynı şekilde büyükbaban, amcaların ve halaların da."

"Baba, anne, madem bu kadar önemli, öğrenmek istiyorum. Hemen !"

"Oh,peki peki."

Muhabbetler sona yaklaşmışken, içeriye tatlı bir hizmetçi girmişti. Şahsi hizmetçilerden birisi olan bu kişi, doktorlara durmadan bağıran Gwenn'den başkası değildi. Yeşil gözleri etrafı taradı, daha sonra ise narin sesiyle konuşmaya başladı.

"Büyük Efendi, Hanımım, Genç efendi. Rapor vermeye geldim. Efendim Hloggar, müsait misiniz acaba ?"

"Doğru ya, ben unutmuştum. Bu gece tüm zamanımı buna ayıracaktım. Hım, şöyle yapalım o zaman evlat. Sen annenle temel bilgiler üzerinde çalış, daha sonra ben de sana yardım ederdim. Olur mu ?"

"Olur baba !"

"Gidelim Gwenn."

Hloggar yavaş yavaş kalktı ve Gwenn'le beraber çıktılar. Vinicia da tam bu sırada konuşmaya başladı.

"Oğlum, enerji toplamak dediğimiz olay tamamen karmaşadan ibarettir. Şu anda vücudun normal bir ölümlü vücudu, beş yaşından sonra, yeteri kadar enerjiye alışınca, Yaradılış Alemi denilen Aleme giriş yapacaksın. İlk ve zor sınavın bu olacak, vücudun ölümlü vücudunu artık istemeyecek ve yeni bir şekilde tasarlanacaksın. Enerji tamamen vücuduna adapte olacak ve onu özümsemen daha da kolaylaşacak. Ancak çok acılı bir süreçte seni bekliyor. Bu alem ilk alem olsa da vücudunu baştan yaratmak kolay değildir. Son kısımlarda, enerjinin önemli bölgelerine zarar vermesi bile kaçınılmaz olabilir.  Bu durumla karşılaşan insanlar, Yaradılış Alemi'nde tıkanarak kalırlar ve sıradan insanlar, tüccarlar veya normal bir devlet adamı pozisyonuna ancak yerleşebilirler. Böyle insanlar çok zeki veya çok zengin olmadıkları sürece diğerleri tarafından umursanmaz. Onlar halk tarafından hor görülmeye mahkum edilmiştir. Yaradılış Alemi özetle böyledir. Daha sonraki evreleri sana daha sonra anlatacağım. Şimdi Düzen Nefesi Tekniği'ne geçebiliriz. Vücudunun şekli böyle olmalıdır...."

"Anne, bu pozisyon canımı yakmaya başladı, artık bırakabilir miyim ?"

"Daha aradan iki dakika geçti seni küçük hergele, neyi bırakmak istiyorsun, sana dünyevi işlerden, duygulardan arınmanı söylemiştim. Ancak sen beni dinlemiyorsun anlaşılan. İlk seferinde on dakika hatta daha da durabiliyorsan daha fazla durman gerekecek. Bu benim kurallarımda zorunludur !"


****

Göklerin Ötesindeki TanrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin