1-4

182 32 21
                                    

 Küçük bir çocuk için, en zor olan bir yerde sabit durmaktır. Adolph yeterince hareketliydi ve bu yaptığı teknik, onun canının sıkılmasını sağlıyordu. Kendini dünyevi işlerden soyutlamakta zorluk çekiyor,enerjiyi tanıyamıyordu.

"Adolph ! Neyin var senin böyle, soyutla kendini."

"Anne, yapamıyorum. Aklıma başka düşünceler geliyor."

"Çevrene odaklan, her şeyi boşver ve enerjiyi tanı. Onu iyice anlamaya çalış."

****

 Birkaç gün geride bırakılmış, Adolph az da olsa Düzen Nefesi Tekniği'ne alışmaya başlamıştı. Geride bıraktığı günlerde annesiyle durmadan çalışmış, onun da biraz gözüne girmeye uğraşmıştı. Babası, durmadan çalışıyor, büyük bir klanın yöneticilik görevini yerine getirmek için çok uğraşıyordu. Krallık, güçlüyüdü ancak bu her zaman devam edemezdi. Bunun için önlem almanın vakti gelmişti ve geçiyordu.

 Çevredeki klanın başkanları, onun görüşlerine çoğu zaman karşı çıkıyor, pozisyonunu düşürmek için her şeyi yapıyorlardı. Hloggar'ın güvenebileceği çok az insan vardı ve buna göre adım atmak çok zordu. Tek bir yanlış hamlesi her şeyi bitirebilir, tüm geleceklerini ellerinden alabilirdi.

Milos, güvenebileceği yegane dostu, çocukluk arkadaşıydı. Birlikte çok savaş atlatmış, çoğu durumu tecrübe etmişlerdi. Şimdi o başkentin en güçlü klanlarından birisinin yöneticisiydi, Hloggar'da birinci sınıf şehirlerden birisinin klanlarından bir yöneticiydi.

Aralarında çok pozisyon farkı vardı, ancak Milos Hloggar'ı küçük görmemiş, ona her zaman kardeşi gibi davranmıştı. Krallıkta en sözü geçenlerden birisi olduğu için, Hloggar'ın planlarını kraliyet sarayına taşımış, orada bu fikirler için destek toplamıştı.

Eski nesillerden bugüne kadar, Aldmin Klanı ve Quintilius Klanı en büyük dostlardan birisiydi, Büyükbaba Darvan, Milos'un babası Raynard'la büyük bir dosttu, ve onların babası da, her zaman dostluk bağları babadan oğula geçmişti. 

****

Krallıklarda ve İmparatorluklarda geçerli olan şehir sisteminde, üç tip şehir vardı. Başkent, kral ev korumalarının, ayrıca kralın istediği güçlü klanların barındığı şehirlerdi.

Birinci Sınıf Şehirler bir kademe daha alttaydı ve buradaki popülasyon daha azdı.Ancak isteyen klan yeterli güce sahip olduğunu düşünüyorsa gelip buraya yerleşebilirdi. Yöneticileri Kralın atadığı bir vali olsa da valiler de klan liderlerine çoğu zamanda danışırdı.

İkinci Sınıf Şehirler, finansal olarak en aşağıda olmakla beraber, fakir halkın daha çok bulunduğu kesimlerdi. Köylerde yaşayan klanların haricinde, diğer iki şehirde yer bulamamış klanlar burada yaşar, kendilerini geçindirmeye çalışırlardı. Yöneticileri çoğu zaman vasıfsız kişiler olurlardı. İstisnalar da olurdu ancak Kral orada bulunan halk yüzünden çoğu yöneticinin iş yapamayacağını biliyordu, bu yüzden ne kadar takviye yaparsa yapsın alt kademe şehirlerin gücünü çok fazla arttıramıyordu.

****

Günler geçmeye devam etti, güzel yeşil renkli yapraklı ağaçlar yerini kuru dallara bıraktı, sonra tekrar çiçek açtılar. Bu sırada Adolph dört yaşına girmişti. Günleri sıkıcı bir şekilde eğitim yaparak geçiyor, küçük çocuğa bıkkınlık hissi veriyordu.

Ancak durmadan eğitim yapmanın yararı olarak, enerjiyi iyice tanımış, vücuduyla onu özümsemeye çalışmıştı bile. Tabii sonuç çok acı verici olsa da o bunun üstüne gitmeye devam etmişti. Enerji onun vücudunu tanıyor, onun vücudu da enerjiyle kaynaşıyordu.

Quintilius Hanesi, Hloggar etkisiyle gelişmeye devam ediyor, bulundukları şehirdeki pozisyonlarını daha da yükseltiyordu. Milos'un ve klanının desteği her durumu daha da kolay hale getiriyor, onlara büyük bir destek sağlıyordu. 

Artık kraliyet sarayında yavaş yavaş etkisi olmaya başlayan Quintilius Hanesi, başkentte bir pozisyon edinmek için uğraşmaya devam ediyordu. Ülkenin siyasi, ekonomik politikası hakkında kraliyete destek oluyor, aynı zamanda eğittikleri askerlerle orduya yardım sağlıyorlardı. Majesteleri bile eski Quintilius'ların heybetli hallerine geri döndüğünü düşünüyordu.

Eniel Kralığı'nın ondört yıl önce ele geçirdiği Hindergrass Bölgesi çok zengin olmasa da, diğer düşman bölgelerine göre bereketli topraklara sahipti. Geniş bir alana yayılmıştı. İlk ele geçirildiğinden bu yana, başarılı bir vali atanamamıştı ancak Milos'un desteğiyle Hloggar'ın isteği sarayda kabul görmüş, bölgedeki vali değiştirilerek ikilinin güvendiği bir yönetici oraya atanmıştı. 

Bölgenin popülasyonu artmaya devam ediyor, halk isyandan vazgeçerek mutlu bir ortamda yaşamaya başlıyordu. İkinci Seviye bir şehire sahip olan bölge, Quintilius ve Aldmin klanının desteği başta olmak üzere birden çok asker ve malzeme yardımı alıyordu. Bu sayede gelişimi bir senede on seneki gelişimine ters olarak zayıflamamış, birkaç yüz kat artmıştı bile. Beş yüz binden fazla olan nüfusu sıradan İkinci Seviye şehirleri geçmiş, kendi klasmanında zirveye oturmuştu. 

Her şey gayet güzel ilerlerken, düşmanlar da boş durmuyordu tabii.

Başkentten binlerce kilometre uzaklıkta, sade bir evde.....

****

Göklerin Ötesindeki TanrıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin