BİLGİLENDİRMEMSİ AÇIKLAMA :)

5.2K 180 83
                                    



AniKids yani Animal Kids benim uydurduğum bir şey.

Belki biliyorsunuzdur "Catboy" diye bir şey var. Bu kedi kuyruğu ve kedi kulakları olan çocuklara deniyor. Ben onları da kapsayan "Catgirl" ne bilim "Wolfboy" falan filan şeklinde bir şeycikler uydurdum. Belki başkaları da vardır bilmiyorum.

Hayvanlarla ismi birleştirilmiş, o hayvanın bir kaç özelliğene sahip (kulak, kuyruk, renk değiştirme,kanatlar vb.) bebekler. Mesela "Chameleongirl (bukalemunkız)" ise renk değiştirebiliyor. Bu şekilde türlü türlü hayal edebileceğiniz bebek melezler. Neden ingilizce bende bilmiyorum. Hehe~

Ben onların yaşam şekillerini de değiştirdim. Hepsinin türleri var yani Catboy olsa bile kedilerde olduğu gibi (siyam,tekir...) bunların da türleri var. Türlerine göre yaşam süreleri, büyüme hızları, özellikleri değişebilir. (Özel güçleri falan da olacak baya fantastik)

Bunların bulunduğu mağazaya da Lovely AniKIds (LAKİ) Mağazası adını verdiiiim. LAKİ diyeceğim hikayede sanırım.

Ayrıca bunların hepsi benim HÂYÂL GÜCÜM ve ben bir acemiyim yayınladığım ilk fic bu olacak. Tabi yayınlarsam. hehe~

Merak ettiğiniz ve anlamadığınız bir şey olursa çekinmeyin sorun, please💜
(İnşallah anlatabilmişimdir.)

Bilgilendirmemsi açıklama bitmiştir okuduysanız okuduğunuz için teşekkürler.🙏🏻💜

__________________________
Kaldirmistim ve tekrar yayimlamaya karar verdim
Ne kadar bolum gelmese de ilk goz agrim🥸

Düzenlendi
23.12.21

Bu düzenlendi havasi nerden geliyor bilmiyorum bir satır boşluğunu düzelttim sadeceEELDNSPSNSLSN


,

My Lovely Catboy | taekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin