1-Final Nasıl Bitecek&Ölecek Hashiralar

3K 36 95
                                    

merhabalar. biraz sıkıldım ve böyle bir kitap çıkarmaya karar verdim. amaç sohbet etmek, teoriler oluşturmak ve benzeri. ilk konumuz kimetsu no yaiba'nın sonu. hikaye nasıl bitecek, iyi sonla mı yoksa kötü sonla mı? ben birkaç son hazırladım.

1. herkes ölecek

en çok ihtimali olan son bu bence. çünkü şu anda iblis avcılarının durumu iyi değil.

muzan yaşayacak ve iblisleri çoğaltmaya devam edecek. herkes korkacak çünkü iblis avcılarının sayısında ciddi derecede azalma oldu. yaşayanlar da iblis avlayacak durumda değil. insanlar artık geceleyin uyanık kalıyorlar.

bunun gibi bir sonla bitebilir.

2. tanjiro muzan ile savaşırken ölecek

bunun o kadar gerçekleşeceğini düşünmüyorum ama bu da bir ihtimal. tanjiro muzan'ı köşeye kıstırdığı sırada veya savaşırlarken ölecek. nezuko da ağabeyinin öldürülmesi üzerine muzan'a saldıracak. sonuç olarak muzan yaşayacak. aradan yıllar geçecek. nezuko ve zenitsu evlenecek. çocukları olduğunda nezuko ona ailenin geleneğini anlatacak. nezuko'nun çocuğu da muzan'ı öldürmeye çalışacak.

3. tanjiro ölecek ama muzan da ölecek

belki.

4. muzan ölecek ama tanjiro uzun süre yaşayamayacak

5. tanjiro hariç tüm iblis avcıları ölecek

şimdi sıra hashiralarda. biliyorsunuz internette popüler bir teori var. sanemi, gyomei ve uzui dışındaki tüm hashiralar ölecek diye. resmi tam hatırlamıyorum ancak resimde öne dönük olanlar giyuu, muichiro, rengoku, shinobu, mitsuri ve obanai. arkası dönük olanlar da sanemi, gyomei, uzui. koyu renkte yazacağım spoiler olacak bu yüzden isterseniz okursunuz.

insanların böyle düşünmelerinin nedeni o altı hashira içinden üçünün şu anda ölü olması, ikisinin kolunun kesilmesi ve birinin savaşamayacak durumda olması. gerçi o yaşayacak hashiralardan ikisi de iyi durumda sayılmaz. biri bacağını kaybetti.

insanlar bu teorinin gerçekleşeceğine inansa da ben inanmıyorum. bana göre uzui dışında tüm hashiralar ölecek. ölmeseler bile uzun yaşayacaklarını düşünmüyorum.

hadi biraz konuşalım |kny|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin