Kapitel 5

113 2 0
                                    

När vi kommer in sitter hela gänget redan i soffan. ”Nu är brudarna här!” ropar Kalle och lägger armarna om både mina och Emmas axlar. ”Bra, Let´s get this party started!” ropar Hampus och ger både mig och Emma dricka. Ikväll tänker jag inte lyssna på mitt samvete som säger att pappa kommer bli skit orolig utan bara leva nu. Ikväll kör jag all in. Vi börjar med en drick tävling. Efter att alla blivit sådär lagom packade springer vi ut på dansgolvet. Jag och Emma är såklart som vanligt The Queen´s.

 Vi dansar med flaskor i händerna som ganska snabbt en efter en blir tomma och ställs ut på bord runt om oss. Jag börjar tillslut känna mig vinglig. Jag försöker kolla klockan men ser knappt vad det står men gissar på typ 12. Allt känns som om de snurrar och det var ganska länge sen jag var såhär packad. 

Jag ser Emma stå och grovhångla med Erik innan jag går in i någon. ”Oj sorry” säger jag och försöker fokusera blicken på vem det är. Det är Simon. ”Nej men heej va kul att jag hitta diiig” fnissar jag och han flinar.”Kul att se dig också D/n” säger han och drar mig närmare honom. Jag är för packad för att göra motstånd så jag bara hänger med i hans rörelser. Han börjar backa mig tills jag känner en vägg bakom mig. Innan jag hinner tänka efter trycks hans läppar mot mina. Jag kysser tillbaka och hoppar upp och lindar benen runt hans midja. Hans händer rör sig runt min kropp och ett strul startar. Han kysser mig längst med min hals och nyckelben och hittar till min sweet-spott vilket får mig att stöna lågt. 

”Precis så vill jag att du ska låta fast högre” viskar han i mitt öra och jag känner hur han börjar bli hård under mig. Jag låter händerna leka med hans hår igen. Hans hand letar sig in innanför min bh och han masserar mitt ena bröst hårt men mjukt. 

”Nu SKA jag knulla dig” mumlar han och drar mig upp för en trappa till övervåningen. Han öppnar en dörr men det var upptaget så han stänger den snabbt. Jag fnissar medan han drar med mig till nästa där det är ledigt. Han stänger och låser dörren efter oss och slänger sedan ner mig på sängen. Som ni kanske fattat är jag inte oskuld men detta är inget jag ofta brukar göra. Han drar ner dragkedjan på ryggen på mig klänning medan jag sitter gränsle över honom. 

Vill jag det här? Jag vet inte. Jag vet inte om detta kommer betyda något sen. Hoppas detta bara inte är ett stort misstag. Efter en stunds strul och hångel är vi båda i underkläder. Är jag verkligen säker på det här? Simon är ett år äldre än mig och kanske inte den där gulliga pojkvännen. Men eftersom jag är så packad tänker jag inte mer på det och bara låter det fortsätta. 

Jag strular grovt med Simon samtidigt som han smidigt tar av min bh. Mina höfter trycks fram och tillbaka utanpå hans kalsonger. ”Jävlar D/n jag tror aldrig varit så här jävla kåt i dig” stönar han. ”Jag känner det babe” fnissar jag. Han vänder oss om så han ligger över mig och kysser mig över brösten. Han tar en kondom från nattduksbordet bredvid sängen och drar av kalsongerna. Sedan drar an snabbt av mina string trosor och särar långsamt på mina ben. 

Han trycker sig in i mig och jag stönar tydligt. Han börjar rätt långsamt men ökar sedan tempot. ”Simon” stönar jag och drar med händerna i madrassen. ”Precis, låt de andra höra vem som är bäst i sängen” flinar han och kysser min hals. ”Oh fuck D/n va skön du e” stönar han högt och jag känner hans tunga andetag mot min nacke. 

He's a angel with a shotgunUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum