Sommar. Det var de första jag tänkte när jag vaknade. Idag slutade vi och idag fick vi sommarlov. Idag är en bra dag. Ikväll kommer jag kunna göra vad jag vill eftersom vi ska sova hos Emma själva och mamma kommer inte kunna kolla till mig. Jag kan dricka hur mycket jag vill helt enkelt.
Jag duschar snabbt och smörjer sedan in mig med en kräm så jag luktar vanilj. Jag gillar vanilj. Simon gillar vanilj, Haha. Jag vet inte vad jag känner för Simon egentligen. Han är skit snygg och så men har jag verkliga känslor för honom?
Jag går i på mitt rum och tar på mig den korta vita klänningen som hängt på sin galje i flera dagar nu. Jag lockar håret och sminkar mig fint. Idag slutar jag ettan i gymnasiet. Jag som knappt trodde jag skulle komma in på gymnasiet.
Jag tar vita rena converse till klänningen och sätter på en blomkrans på huvudet. Jag och Emma hade planerat vad vi skulle ha för frisyr och kläder för att matcha varandra. Jag kollar mig i spegeln en sista gång och ler. Perfekt.
Jag blir skjutsad av mamma till skolan. Hon ska vara borta i Tyskland två veckor så jag får skjuts av henne på vägen till Arlanda. ”ha det så bra nu hos pappa” säger hon och vinkar innan hon kör iväg. Kvart står jag och ser mig omkring. Låt sommaren börja.
Jag går in i skolan där alla står i korridoren. Jag hittar Emma och vi kramas länge. ”Va fin du är D/n!” säger hon och tittar på mig från topp till tå. ”Du med!” säger jag och ler. Helena kommer gåendes och öppnar dörren till klassrummet. Hon har en ful blommig långklänning på sig och klackskor. ”Hennes klänning ser ut att ha kommit direkt får kyrkogården” viskar Emma och båda fnissar tyst innan de börjar.
När Helena pratat klart springer alla upp ur skolan. ”SOMMARLOV!” skriker både jag och Emma när vi ser killarna redan nere på parkeringen. ”Nu drar vi och badar” säger Lucas och startar moppen. Vi alla sätter oss på mopparna och kör mot närmaste strand. Lucas visste en strand där nästan igen brukar vara så vi åker dit och mycket riktigt är ingen där.
”Men vi har ju inga badkläder” skrattar Emma och killarna flinar. ”Ni får bada näck” flinar dom. ”Ähm nej vi behåller Bh och trosor på tack” skrattar jag och Emma och börjar gå mot bryggan. Alla tar av sig klänningar och kläder så killarna har kalsonger och jag och Emma BH och trosor på. En efter en hoppar vi i och jag och Emma tar varandras hand medan vi hoppar i. Vi badar ett tag och killarna visar mer än gärna deras dyk kunskaper.
Simon simmar närmare mig och ställer sig framför mig. Han lägger hans händer på min midja men händerna åker sedan ner till min rumpa. Hans når ner med sina fötter till botten så jag lindar mina ben runt hans midja. Han håller upp mig med händerna runt mina lår och drar oss långsamt mot bryggan. Jag känner tillslut bryggan precis bakom mig och lägger mina händer på hans axlar. Hela min kropp blir varm och det känns som om någon släppt ut fjärilar i min mage. Han lutar sig långsamt närmare. Jag kan känna hans andedräkt mot min kind. Tillslut raderas mellanrummet mellan våra ansikten och hans läppar masserar långsamt mina. Jag kysser tillbaka och mina händer börjar leka med hans mörka blöta hår. Jag känner hans abs pressas mjukt mot min mage. Jävlar vilken kropp han har alltså...
Han drar långsamt sin varma tunga mot min underläpp och ber om inträde till min mun. Jag låter honom och kyssarna blir mer intensiva. Hans händer lägger sig på min rumpa igen och båda stönar långt. ”Vet du hur kåt jag är i dig?” säger han tillslut och tittar mig rakt in i ögonen med sina mörka bruna. ”Jo jag känner dig där nere” flinar jag och kysser honom igen.
”EYY GUYS, kolla in dom där två” hör jag ropas borta vid dom andra. Jag avbryter vårt moment och vi simmar bort till bryggan där de flesta redan lagt sig för att torka i den stekande solen.
YOU ARE READING
He's a angel with a shotgun
FanfictionHej, jag heter D/n och är 16 år. Jag är 170 cm lång och är en badass tjej. Japp du läste rätt :). Jag bor i stockholm i en lägenhet med min mamma (pappa och min två år äldre bror bor inte med oss). Jag har ljusbrunt/blont långt hår och bruna ögon pr...