Zaynov pohľad
"Je pondelok, a my začíname školu bez Louisa a Nialla." smutne som povedal Liamovi. "Liam ? Si v poho ?" "Hej, len nemôžem prestať myslieť na tých dvoch." povedal mi Liam, postavil sa zobral si tašku a išiel do školy. "Liam, to bude v poho. Niall sa vylieči a príde naspäť a Loui tiež." snažil som sa ho aspoň trochu povzbudiť. Cestou do školy nás zastavil Louis. "Hej chalani, prosím už sa nehnevajte na J." povedal nám a my sme sa nechápavo pozreli na seba. "Ale Louis.." "Nie, prosím." povedal nám a my sme prikývil. Nechceli sme mu robiť vätšie starosťi, než má. Asi o päť minút sme boli v škole. "Čaute chalani!" pozdravil nás Harry. "Ahoj, Harry. Louis nám povedal, že sa nemáme na J hnevať." povedali sme mu a išli do tried. Ked'že ja a Liam sme druháci a Harry prvák, išli sme do inej triedy. na šťastie je len začiatok takže hodiny budú zatiaľ nič moc. Po prvej hodine sme ja a Liam ostali v triede a rozprávali sme sa. Bolo nám divné, že začala hodina tak skoro, no neriešili sme to. Túto hodinu sme sa len predstavovali. No ked' sme vyšli z triedy, videli sme, ako upratovačka umýma podlahu. "Ved' ju netreba umývať." zašepkal som Liamovi. "Ale Zayn, aha. Určite bol niekto drevo a vyliaľ farbu." potichu sme sa zasmiali. V tom zazvonilo a Harry višiel s triedy. "Čus Harold! Čo to máš pod okom ?" spýtal sa Liam a ja som si pleskol ruku o hlavu. Vedel som, že sa Harry zas pobil. "ÁÁÁle, bol som len nemotorný, to je všetko." povedal a Liam ho obial. Potom som videl len Harolda ako síkol. "Harry, otoč sa." povedal som a ked' sa otočil, vyhrnul som mu tričko. "Bože Harry !!!" zakričal Liam a Harry sa zatváril dosť smutne. Mal na chrbte obrovskú krvavú červeno-fialovú až modrú modrinu. "Prečo si nám to nepovedal?" "Nechcel som ti robiť večšie problémi, než máš." povedal a v tom prišla aj J. "Ahojte chlap- PREBOHA HARRY !!! ja som ti hovorila aby si ju nechal tak !" začala do toho aj J a my sme sa len nechápavo pozerali. "Chcel som jej len pomôcť." smutne nám povedal a v tej chvíli zazvonilo na dalšiu hodinu. Tá našťastie netrvala dlho. Hned' , ako nám skončilo vyučovanie sme išli k Harrymu mu to ošetriť, potom prebaliť na zajtra, potom sme išli nachvíľku za Niallom a potom sme boli až do večera u Louisa a zrozprávali sa. "Nemôžeme sa dočkať, ked' ty a Niall prídete do školy." povedal som Louisovi pri odchode do svojej izby ...
YOU ARE READING
Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]
Science Fiction!!!!POZASTAVENÉ!!!! Jade je prváčka na intráku. Stretne tam veľa divních ľudí, ale aj dobrích priaťeľov. Jeden z nich je aj známi Niall Horan. Niall sa do Jade zaľúbi. Budú spolu ? Vytrvajú na internáte ?