Zaynov pohľad
"Liam ? Kam pôjdeme dnes po škole ?" zo smiechom som sa ho spýtal. "To sa ma opýtaj po škole .." odpovedal mi a so smiechom sme išli do školy. "Čus chalani !" pozdravili nás Harry a Louis. "A ked je Niall ?" spýtal som sa. "Mysleli sme že je s vami." Ked' sme boli skoro v triedach, videli sme Nialla a J ako sú zasa spolu. "BOŽEEE!!!!" povedal Louis a odišiel do tredy. Jemne sme sa na to zasmiali. "Ahojte !" povedali sme a išli do triedy.
(Po škole)
"Zas neviem nájsť Nialla. Kde je ?" spýtal som sa chalanov ked' sme už išli von. "Povedal, že pôjde s Jade do predu." povedal mi Harry. Asi o päť minút sme boli na pláži a počuli sa niekoho hádať. Bol to Niall a J. "Oni sa ... hádajú ?!" zašepkal Louis. Boli sme za skalou a počúvali ich. "Si odporný, čo ťa poznám nikdy si takýto nebol !!!" "Tak ma asi nepoznáš dlho !!!" povedal Niall. "Teraz ked' som už 'slávna' tak by si ma mal brať ako jednu z vás !!!" kričala J. "Ale vd'aka komu ?!" "No tebe ! Mal si ma rád, prečo ma teraz nemôžeš milovať ?!" "Ja som ťa nemal rád, ja som ťa miloval !!" povedal Niall... "Ja, Niall ja -" povedala j a ja som vykukol z rošku skaly. Niall sa otočil a išiel k nám. "Kam ideš ??!" "Preč, hľadať tú pravú J, ktorú som miloval." ked' to dopovedal odišiel. J nemala ani na slovo. "Niall?" spýtal sa ho Liam. "Nie.. prepáčte, teraz nie..." povedal nám a odišiel.
(Na druhý deň)
Ked' sme prišli na chodbu školy, boli sme s Niallom a rozprávali sa. Niall sa potom niekam zadíval. Bola tam J s Jeakom. Ked' prišli k nám zastavili. "Tak čo ? Kde máš ty svoju 'vyvolenú' ?" zo smiechom sa spýtala J. "J?" povedal Niall a niekam utiekol... "J!! On nikoho nemá ani nemal. Okrem teba...." ked' sme jej to dopovedali pozrela sa na nás a pustila sa Jeaka. "Vážne ?" spýtala sa ale ja som išiel do triedy. Deň netrval dlho... Ani sme sa nespamätali, už bol znovu obed. A konečne sme našli Nialla. "Niall ?" spýtal sa ho Harry. "Nechaj to tak kámo..." povedal Louis. "Nie, je to moja vinna .... Začal som to ja ... Musím to napraviť..." povedal a chytil gytaru do ruky. "Ok ... počkať čo ?" povedal som. "No čo ? Niall je mladý chalan ... a je od neho zlaté že si všetko bere na seba .... všetky vinny. " so smiechom povedal Liam. Niall nás asi nepočúval, celý on. V tom tam vtrhla aj J....
YOU ARE READING
Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]
Ciencia Ficción!!!!POZASTAVENÉ!!!! Jade je prváčka na intráku. Stretne tam veľa divních ľudí, ale aj dobrích priaťeľov. Jeden z nich je aj známi Niall Horan. Niall sa do Jade zaľúbi. Budú spolu ? Vytrvajú na internáte ?