Harryho pohľad

Preboha, prečo sa do mňa starajú ... Je to moja vec čo robím .. Je síce fakt, že Liam má o nás starosť a to nie je najstarší z nás. Ved' ked' sa na moju ranu pozrel, skoro omdlel. Robíme mu až príliš veľa problémou. Najskôr Niall, potom Louis a teraz ja... Úprimne ho ľutujem. "Harry, ešte ťa to bolí ?" prišla ráno do mojej izby J. "Ou J! Čo tu robíš !?" spýtal som sa, a bol som trošku naštvatý, lebo som akurát v tedy nemal tričko. Už zas. "Prepáč, bojím sa o vás." povedala smutne a ešte smutnejšie si sadla na Niallovu posteľ. Bolo mi jej ľúto.. "Trochu. Ale už je to v poho.." povedal som a usmial sa, a na to sa následne usmiala aj J. V tej chvíľi mi zapípal budík a ja som sa obliekol a išiel z J do školy. Ked' sme už boli v triede zamyslel som sa. "Aha kto prišiel, naša dlhovláska !" zasmial sa mi ten chala, čo ma včera zbil lebo som jeho babe chcel pomôcť zozbierať papiere, čo jej zhodil. "Sú to moje vlasy, nestaraj sa ! Toto je život." povedal som a otočil sa, že sa idem spýtať niečo J. V tom mi dal s niečím ostrím (fakt neviem čo to bolo, ale bolelo to, akoby ma tam pichol nožom) do chrbta, a to mojej rany. Síkol som a spadol na zem. v tom ma začal kopať. Na šťastie prišla učiťeľka a videla ho. Po hodine ku mne J rýchlo prišla. "Harry!!!!" ja som len sedel a zatínal zuby. "Styles, si v priadku ?" spýtala sa ma učiteľka a ja som sa snažil povedať aspoň to jedno prekliate slovo. "Á-Áno." "HAROLD!!!!" počul som Liama ked' učka odišla ale nevládal som sa otočiť. "Hej, aký máš s ním problém ?!" začal si Liam do toho chalana. Zayn a J boli pri mne. "To by som aj ja rada vedela ! Ved' mi chcel len pomôcť..." začala tá baba, čo jej zhodil papiere. No on nič nepovedal, prišiel za mnou a Zayn na neho hodil vražedný pohľad. "Ok, sorry bro." povedal, buchol ma po rane a uškrnul sa. Ja som bol vtedy ako zabitý. J mi na to chcela dať vreckovky, ale vtedy jej tá baba, kôli krorej to mám dala obvez. Vtom do triedy kde sme boli všetci prišli tý, ktorých sme fakt nečakali. "Harry!!!" zakričali dvojhlasne. "Niall, Louis!!!" povedal som. Niall ked' uvidel J prišiel za ňou a pobozkal ju. "Louis mi všetko vysvetlil.. Milujem ťa !" povedal Niall J a v tom zazvonilo. "Už si v pohode ?" spýtal sa ma Louis, a mne bolo už fakt lepšie ked' som mal na rane obvez. "Áno." povedal som a usmial sa. "Ale vy by ste nemali byť ešte v posteliach ?" spýtal som sa Louisa. "No, pustili nás lebo sme boli už úplne zdraví a ja som sa k tomu nudil." "Hej vy dve hrdličky. Niall pod' už ved' máme len dve hodiny už len jednu a zase budete spolu!!! " začal sa smiať Zayn. po škole sme išli všetci von, doslova sa vyvetrať ....

Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]Where stories live. Discover now