Louisov pohľad

"Je neuveriteľné aká je drzá." povedal som a zamyslel sa. Po chvíli som sa pozrel rovno a naštvane odišiel. Vrátil som sa na intrák a zamieril si to rovno k J. "Louis ja, je mi to ľúto. Jake ku mne prišiel a ked' zbadal Nialla tak ma začal bozkávať. Ja za to nemôžem. Odpustíte mi to ?" povedala mi s psačími očami. "A prečo si sa nechala !? Niall teraz kôli tebe trpí v nemocnici!" vilial som na ňu velký trapas a mne to bolo jedno...  "Nie to nie je pravda! Louis, ver mi. On ma k sebe ťahal aj ked' som nechcela, vážne. Prosím ver mi." povedala mi už so slzami na krajíčku. Bolo na nej vidieť, že Nialla miluje a že jej to je ľúto. "Hovoríš mi pravdu ?" "Áno." potom som sa už na ňu nehneval. No ked' sme si uvedomli okolie, až potom nám došlo, že sa na nás všetci pozerajú. "To nič, chod'te si po svojich!" povedal som a v tej chvíli mi zostalo zle, no nedal som to najavo. "Louis pod' pozývam ťa na horúcu čokoládu." oznámila a ja som nahodil úsmev, no podľa mna to bola len pokrivená tvár. Od tej bolesti brucha a hlavy som nevedel čo hovorím a nevedel som sa na nič sústrediť. "Louis, si v poho ?" spýtala sa ma J. Ja som išiel len pomaly d'alej, až kým som neodpadol. Na šťastie v tej chvíli tam už prišli aj chalani. "LOUIS!!!" zakričal Zayn a rýchlo pribehli. "Loui, si v pohode? Nie ty už nie !" povedal Liam a ja som začal už komunikovať. "Liam, nerád ťa vidím plakať." potom ma odviezli k doktorke a ja som musel týždeň zostať na izbe. Super, prvý týždeň, na fuč....

Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]Where stories live. Discover now