Niallov pohľad

"Nechápem, o čo ti išlo !!" vyštartoval som na Harolda. "J-Ja vôbec ne-neviem o čom ho-hovoríš, Niall." povedal mi s tým koktavím hlasom a mne to už prišlo trápne, no vždy mi to bolo smiešne. "Si idiot !!! Jade je moja !!! A s nikým sa nehodlám deliť !" doslova som na neho štekal ako pes. "Niall, Niall kľud .. !" upokojoval ma Louis. "Ja ti raz rozbijem tú tvoju veľkú hubu !!! " zahučal som a zdvihol som nad Harolda pesť, že mu jednu strelím. "NIALL NEROB TO !!!" zakričal Liam. "Ste ako malý... preboha ved' ste už na intráku!" ked' to dopovedal začal som ja ... "Máš pravdu Liam, nestojí mi za to." "Niall ty si -" "Ty si ešte len decko Harold !!!" skočil som mu do reči. Nemá to rád, takže ked' som to povedal, rozplakal sa a odišiel. "Harry nie ! Si už spokojný ?!" povedal mi Liam a mne naskočilo svedomie. Išiel som za ním. "Harry, kde si ? Prepáč mi to ! Ja viem že si niekde tu ! No tak vylez ! Prepáč mi to bratček ..." ked' som to dopovedal, počul som len padnúť niekoho na zem a vzlikať, no lepši povedané plakať. Vedel som, že to je Harry. "Harry, Harry prepáč mi to bratček. Vieš že som na to alergický..." "Ok... Niall ..." povedal mi a pri tom si držal lavú ruku. "Čo ti je ?" spýtal som sa ho. "Neviem, spadol som ... strašne ma bolí ruka." ked' mi to povedal, išli sme za chalanmi, potom sme asi o pätnásť minút boli zas a ras v nemocnici. Harry si vykĺbil rameno... no fasa ! "Liam, kľud, dýchaj.." ukľudnovali sme Liama. "Ok som v poho... Harry !" "Áno Liam, som v pohode, písať v škole môžem." povedal so smiechom Harold a my sme už išli radšej do intráku. Spať...  

Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]Where stories live. Discover now