Pohľad Jade

Ja som taká rada že Niallovi nič nie je, a že mi chalani odpustili... Mala som o nich fakt veľké predsutky ... "J, nestoj tam ako drevo a pod' už!!" zakričal Harry a ja som sa zobudila z môjho snívania. "Harold !!! Nehovor mojej princezne drevo !!!" povedal Niall a chitil ma za ruky. "Niall vieš že mi to nevadí.." "Ale ja mu to aj tak nedovlolím." pošepkal mi a pobozkal ma. Milujem, ked' ma bozkáva. Niall je asi ten najzlatší chlapček na svete. Tie jeho blond vlasy a tie oči .... modrejšie asi ani nie sú. Ked' sme sedeli a rozprávali sa ja som bola medzi Harrym a Niallom. Harry my 'nenápadne' dal ruku cez ramená a ja som sa na neho pozrela, že to ako fakt ? A ked' som sa pozrela na Nialla, on sa zas na Harryho pozeral tým svojím 'zabíjackým' pohľadom. Ja som musela niečo spreviť... Nechcela som aby so náhodou nepobili. Na šťastie nad nami, konkrétne nad plážou bol starbucks. Postavila som sa a mala som celkom strach z Nialla a Harryho. "Tak ok. Idem sa pozrieť do starbucksu. Čo si dáte ?" povedala som z miernym úsmevom. Asi o desať minút som bola späť, no vedla Harryho som si už nesadla. "Diana, Fibie, Emily, Debie. Môžeťe na chvíľku ?" povedala som a išla s nimi za roh. "J, to čo bolo teraz s tým Haroldom ?!" spýtala sa ma Debie. "Debie, vieš aký je Harry..." "No to hej, ale asi zabudol na Emily." "Mne to je jedno. Ja J poznám. Ona by tak ľahko neopustila Nialla, a mne by to nespravila. Však?" začali sme sa tam o tom baviť. "Nie. Niall je momentálne pre mňa všetkým. Milujem ho, a to sa nezmení." po piatich minútach sme sa vrátili. "Čo ste tam tak dlho robili ?" spýtal sa nás Louis. "Dlho ? Zaltko, boli sme tam len asi päť minút." povedala Fibie. Tento večer bol dobrý, no aj divný .... No čo už. Taký je život, nemyslíš ???

Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]Where stories live. Discover now