Liamov pohľad
"Tak on sa ešte pýta .... Ved' mu malo byť jasné že vieme, že tam s Jade -" "Ehemm..." prerušil som Harryho. "No tak sorry. Ved' viete čo som chcel povedať .."Niall !" zakričal Louis, ked' videl Nialla. "Á-áno Lu-Louis ?" prehltol slinu Niall. Louis len prišiel k nemu a dal mu fakt silnú pesťačku do ramena. "Au ! Musíš ma stále biť ?!" zakričal Niall. "Zaslúžiš si to ! Tak ja ti tu vysvetlujem, ako to nemám rád, a ty nie že ok Louis .... ale ty sa s ňou hned' asi deň potom vyspíš !!!" kričal Louis na Nialla, a mi sme sa len pozerali. "Liam, povedz mu niečo.. ved' sa aj zabijú !" hovoril mi Zayn. Ked' som tam chcel ísť, Hazza ma zastavil. "Ešte nie ... ved' nie sú malý. Nech si to vyriešia..." ked' to Harry dopovedal, Zayn sa na neho pozrel ''vražedným pohľadom''. "Mi sme spolu nespali !!! Kebyže spolu spíme, tak tam sme asi do teraz !" pokračoval Niall. "Prečo musíš byť taký protivný ?" "Ja !? Louis, ved' to je normálne, ked' sa niekto s niekim vyspí !!!" kričal po celom parku Niall. "Normálne možno... ale nie takto ..." ked' to Louis dopovedal, smutne odišiel. Mi sme sa chvíľku pozerali na Louisa a potom na Nialla. "Sorry chalani..." povedal Niall. "Nám sa neospravedlňuj, ale Louisovi !" povedal som. Niall potom niekam zas zdrhol. "Liam, Louis a Niall sa v poslednej dobe správajú divne ... stále na seba len kričia. Aj ked' sa udobria, znovu začnú na seba kričať - kôli J." povedal Zayn. "Ale oni už nie sú malí..." "No ved' práve.." skočil som Harrymu do reči. Asi o pol hodinu som musel ísť na WC, tak som išiel tam kde nikto nechodí na wecká. Neviem prečo...Ked' som tam prišiel, počul som plač. A ked' som sa pozrel, kto to je, videl som chalana, čo mal nohy obviazné rukami a hlavu mal zaborenú v kolenách.. Bol to Louis. "Loui, čo je ?" spýtal som sa, ked' som prišiel k nemu. "Nič, čo tu robíš ? Ved' sem nikto nechodí ..." "To by som chcel vedieť aj ja... čo tu robíš ty ? Louis, mne to môžeš povedať ..." povedal som mu. "A čo ak nie ? Alebo čo ak ti to nechcem povedať ?" spýtal sa ma uplakaným hlasom. "A prečo by si nemal ?" povedal som mu a Louis vydíchol ..."Niall.... ty nemôžeš vedieť, aké to je, ked' ti niekto robí naschvál to, čo nemáš rád ...." "Možno nie....ale Louis, je to on, a jeho nezmeníš. " povedal som mu. "Asi máš prevdu." dopovedal, postavil sa a odišli sme. po chvíli sa Louis zastavil. "Nechcel si ísť na wecko ?" spýtal sa ma. ".... Už mi netreba." zasmiali sme sa. Asi o ani nie dve minúty sme videli Nialla. "Niall, Niall prepáč. Mal si pravdu." povedal Louis. "Aj ty mi prepáč. Stále a stále do teba zabŕdam, aj ked' si starší...." "Niall, ty budeš vždy môj mladší obľúbený írsky bradček ..." zasmiali sa. Vtom tam prišli aj Harold a Zayn, a všetci sme sa objali ...
YOU ARE READING
Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]
Science Fiction!!!!POZASTAVENÉ!!!! Jade je prváčka na intráku. Stretne tam veľa divních ľudí, ale aj dobrích priaťeľov. Jeden z nich je aj známi Niall Horan. Niall sa do Jade zaľúbi. Budú spolu ? Vytrvajú na internáte ?