Niallov pohľad
Jade je úžasná... akurát pre mňa. A tie jej oči sú ako zlato. Nádherné. Má tam všetky farby, a dokonale sa jej hodia k vlasom. "Aaaa !!!" zakričala J ked' som ju zhodil zo zhadzovacej plošiny. Hned' som k nej spadol aj ja... no čo, som drevo. Takto to išlo celý deň. Je to jeden z mojich najlepších dní v živote. A tých bude ešte s J veľa. "Niall, pod'me si spraviť oheň." navrhla Jade a ja som prikívol. Netrvalo to dlho. Potmo sme si sadli k sebe a ja som jej rozprával o tom, čo sme s chalanmi tu prežili. Čudoval som sa, že ju to bavilo. "Niall, koľko je hodín ?" spýtala sa ma J. "Ešte chvíľku." povedal som a otočil ju k sebe ...
******************************************************************************************
Asi o desať minút Jade zaspala. Vyzerá ako anjel ... Je prekrásna. Nechcel som ju budiť, tak som ju zobral na ruky a išiel do intráku. Cesta trvala asi pol hodinu. Ked' som prišiel k jej izbe otvoril som ju. "Fibie je určiťe niekde s Louisom." potichu som sa zasmial, aby som nezobudil J. Potom som ju uložil a pobozkal ju na čelo. "Dobrú, láska ..." povedal som a odišiel. Ani nie o päť minút som bol v mojej izbe s Harrym. "Ako bolo ? A kde ste boli ?" spýtal sa ma. "Sorry Harold, možno zajtra. som unavený." povedal som a ľahol si. Hned' som zaspal. Ráno sa na mňa všetci pozerali. "Čo je ?! Prečo sa na mňa tak pozeráťe ?" spýtal som sa chalanov. "No... tak tie tvoje cucfleky sa nedajú prehliadnuť .." zasmial sa Louis a chytil mi krk. "AU !!!" zakričal som. "Niall, ty si sa zbláznil ?! Však máš celý krk fialový, a to nehovorím o J..." povedal mi Liam. "Čo je s Jade ?!" spýtal som sa. "Leží na izbe .... s BOLESŤAMI." zdôraznil Zayn a ja som si chytil hlavu. "Och Bože nie ..." ked' som to dopovedal zazvonilo. Celý deň sa na mňa všetci pozerali ako na idiota... Ja za to nemôžem ... Po škole som išiel za Jade. "Ahoj J, Fibie, prosím necháš nás ?" povedal som, ked' som prišiel do ich izby. "Niall, stalo sa niečo ? A, prepáč za ten krk ..." povedala j. "Nie, to je v pohode. Ale to ty si kôli mne teraz tu v bolestiach." rozprávali sme sa. "Niall, už to tak nebolí.." usmiala sa J. "Jade, milujem ťa viac, než kedy niekoho iného ..." povedal som a pobozkal ju...
YOU ARE READING
Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]
Science Fiction!!!!POZASTAVENÉ!!!! Jade je prváčka na intráku. Stretne tam veľa divních ľudí, ale aj dobrích priaťeľov. Jeden z nich je aj známi Niall Horan. Niall sa do Jade zaľúbi. Budú spolu ? Vytrvajú na internáte ?