Pohľad Liam
Dnes sme namiesto školských lavíc sedeli na stoličkách pred riaditeľňou. ''Takže prišla nám správa od ginekológie. Prepáčte, ale budeme vás musieť vyhodiť. Ešte nevieme, kto je otec, ale to je už jedno.'' počúvali sme za dverami. ''Takže si zbalte veci a dovidenia, slečna.'' ''To ja ! Ja som za to zodpovedný. Vyhodte aj mňa..'' povedal Niall. ''Keď Nialla, tak aj mňa.'' povedal som chalanom a aj oni prikívli. ''Dobre teda, kedže ste vy otcom dieťaťa tu slečny, tak vás týmto vyhadzujem z internátnej trojročnej školy.'' ''Počkajte, aj mi sme za to zodpovedný..'' začali sme do toho aj mi.
(O desať minút...)
''Tak ideme ?'' spýtal sa Louis a naštartoval auto. O pol hodinku sme boli doma. ''Konečne doma.'' povedal Harry. ''Jade, poď. Ukážem ti našu izbu.'' povedal Niall Jade a ťahal ju hore do jeho izby. ''Už som len zvedavý, kedy ju chce požiadať o ruku. Ake aj tak budú mať nemanželské dieťa.'' zasmial sa Zayn. ''Zayn, dovteby sa môže stať hocičo... ale teším sa s nimi.'' usmial som sa a zamieril si to rovno do mojej izby. Asi o týždeň neskôr nám začala Jade doslova vyžierať celú chladničku a o dva mesiace jej začalo rásť bruško. ''Sú s Niallom taký zlatý..'' povedla som Harrymu, Louisovi a Zaynovi. ''To hej. Už sa teším na to bábätko.'' doplnil Louis. Som rád, že mu to už nevadí, a že sa teší spolu s nami. Jade rástlo bruško rýchlo, až na koniec musela nosiť volnejšie tričká. ''Dnes máme pre vás prekvapenie.'' povedal Louis. ''Aké ? Veď v poslednej dobe tých prekvapení bolo veľa. ''Toto sa vám bude páčiť.'' povedal som a viedli sme Nialla a Jade do ich izbi. Keď sme tam prišli, žiarili ako vianočné stromčeky. ''Chlapci, to ste nemuseli.'' usmieval sa Niall. Kúpili a postavili sme im deckú postieľku. ''Veď ju budete čoskoro potrebovať, tak sme si povedali, že vám aspoň trošičku pomôžeme.'' povedal Zayn. ''Chlapci ďakujeme.'' dodala J. ''A čo keby sme išli nakúpiť veci a hračky a toto všetko pre bábätká. Kočárik, vecičky, flaštičku, dudlík ...'' povedal Louis. ''Počúvaj, ty sa asi nemôžeš dočkať, kedy budeš mať vlastné, tak si to vybíjaš na tomto. Však Louis.'' zasmial som sa. ''My sme radi, že máme takých úžasných priateľov, ako ste vy.'' usmial sa Niall. Keďže bolo už neskoro večer, išli sme už všetci spať.
YOU ARE READING
Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]
Science Fiction!!!!POZASTAVENÉ!!!! Jade je prváčka na intráku. Stretne tam veľa divních ľudí, ale aj dobrích priaťeľov. Jeden z nich je aj známi Niall Horan. Niall sa do Jade zaľúbi. Budú spolu ? Vytrvajú na internáte ?