Louisov pohľad
Na druhý deň ...
Bol výkend... konečne !!! "Oh čau, Jade !" povedal som, ked' som ju zbadal. "Ahoj Louis, ...pod' so mnou..." povedala mi J a ja som išiel. Asi o päť minút sme boli na prázdnej pláži. "Louis, čo máš proti mne ?" spýtala sa ma. "Nič, len... ja len ..." "Len ?" "Nemám to rád, a Niall to vie ..." znovu sme sa o tom rozprávali. "Prečo ? ... ak to nemáš rád, nemáš rád ani nás ..." ked' to povedala, odišla. Rozbehol som sa za ňou, chytil za ruku a pobozkal ju. Neviem, čo to do mňa vošlo. Po chvíli sa od mňa odlepila. "Ehem .... nech sa to nikto nedozvie ..." povedala a utrela si pery. Myslím, že som ju presvedšil, a ona ma pochopila. "Louis !" zakričal na mňa Niall. "N-Niall.... " povedal som celý roztrasený. "Čo ti je Loui .... a J ?" "Ahoj Niall... " povedala J. "Čo vy tu robíte ?" spýtal sa nás podozrivo Niall. "To by sme chceli vedieť aj mi, láska..." povedala J a pobozkala ho. "Čo ? Tebe to už nevadí ?" spýtal sa ma Niall. "Už nie. Jade ma presvedčila." usmial som sa. Jade sa na mňa pozrela, ako by chcela povedať, že "Skôr som presvedčila ja teba..." . Niall sa na mňa len usmial. "Som rád ..." povedal a odišli sme. Asi o pol hodinu sme boli na internáte. "louis, Niall, J !!! Kde ste boli ?! Hladáme vás už od rána !" kričal na nás Liam. "To sme tam boli tak dlho ?" zasmiala sa J. "Ha ha ha, moc vtipné." povedal Zayn. "Kde ste boli ?!" spýtal sa nás Hazza. "Emmm... vonku." povedal som s 'nevinným' hlasom. "Chalani, neišli by sme zajtra na výlet ?" povedal nám Niall. "Kam ?" spýtal som sa. "To je prekvapenie." usmiala sa J. "Takže J o tom vie a my nie ?" zasmial sa Harry. "Vlastne, bol to jej nápad." povedal Niall. "Nejdeme niekam na obed ?" spýtal sa Zayn. "A kam ?" znovu som sa spýtal. "Neviem, len nie sem. Nemajú to dobrý obed. Mám s tým skúsenosti." povedal Zayn a mi sme sa zasmiali. Takto to išlo celý deň. Večer sme išli asi o desiatej na izby. "Ahoj láska.." povedal Niall Jade a pobozkal ju. Chalani sa na mňa pozreli, ako keby som mal vybuchnúť. "Čo je ?" spýtal som sa. "Tebe to nevadí ?" spýtali sa ma. "Nie. Presvedčil som J..." ked' som to povedal, odkašlal si a povedal potichu : "Skôr ona mňa..".
YOU ARE READING
Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]
Science Fiction!!!!POZASTAVENÉ!!!! Jade je prváčka na intráku. Stretne tam veľa divních ľudí, ale aj dobrích priaťeľov. Jeden z nich je aj známi Niall Horan. Niall sa do Jade zaľúbi. Budú spolu ? Vytrvajú na internáte ?