Pohľad Jade
"Čau, chalani!" povedala som ked' som prišla k nim. "Čo je vám také smiešne ?" spýtala som sa. "Nič ... " povedal Harry. Potom ku mne prišiel Niall a dal mi pusu. V tom zazvonilo. Hodiny tu netrvajú dlho. A k tomu mi Niall niečo po škole sľúbil, takže to ubehlo rýchlejšie než zvičajne. "Dobre baby ja sa musím ponáhľať. Ahojte !" povedala som a 'utekala' do izby. Posledné, čo som videla bolo, ako sa smejú. "Och bože..." vzdichla som si. Asi o päť minút som bola v mojej a Fibienej izbe. Hodila som tašku na zem a prezliekla sa. "Dnes mi to ide nejako rýchlo..." pomyslela som. "Jade !" povedal Niall ked' ma videl ísť po schodoch. "Niall !" odpovedala som a pobozkala ho. "Prepáč, idem neskoro." "Nevadí. Pod'." povedal mi, ked' sa poobzeral, či niekto neide. "Niall, kam ideme ?" spýtala som sa ho. Niall je totiž strašne romantický typ, takže som bola celá na vážkach. "Nechaj sa prekvapiť." povedal a usmial sa. Asi o desať minút sme boli na krásnom mieste. Bol to taky 'lesík'. Ale nádherný. "Niall, ty si teda vieš vybrať miesto..." v úžase som povedala. "Páči sa ti to tu ?" spýtal sa ma. "Páči ? Je to tu dokonalé." ked' som to dopovedala otočila som sa na Nialla a pobozkala ho. "Ako ty.." dodala som. "Tu sme s chalanmi chodili pred štyrmi rokmi. Je to naše tajné miesto. Okrem nás a teba o ňom nikto nevie." ked' to dopovedal, zatiahol ma hlbšie. išli sme asi dvacať minút, kým sme neprišli na lúku s jazierkom. "Páni Niall ... ja .." nemala som slov. "Je to tu pekné však ? A pozri ! Tam je lano, na ktorom sme sa hojdali a Louis spadol do jazera. A tam sú naše člnky. A tam ? Tam je naša plošina na zhadzovanie ... Neboli sme tu večnosť..." vzdichol si Niall. "Niall ?" spýtala som sa. "Je to tu krásne, tak prečo sem už nechodíte ?" "Neviem... a Hazza by sem asi s tým jeho ramenom neišiel. Čo by tu robil. A... asi si to tu pamätám len ja .." povedal. "Niall, to určite nie.. presvedšíme ich, a cez víkend sem prídeme aj s nimi, dobre ?" ked' som to povedala, chytila som ho za ruky. Chvíľku sme sa na seba pozerali, a potom som mu zdrhla do jazera. "Niall pod' ! Je úžasná !" zakričala som. "J ? Tam by som nebol.. sú tam hady !" ked' to povedal, doslova som zamrzla. No na chvíľku. Utekala som k Niallovi. Ked' som bola pri ňom, objal ma. "Klamal som .... žiadne hady ani iné príšerky tam nie sú." zasmial sa. "Takže by ti už nemalo vadiť ísť so mnou do jazera. Aj tak si už celý mokrý..." zasmiala som sa a potom sme išli obaja do jazera.
YOU ARE READING
Will you be my light ? [!!!POZASTAVENÉ!!!]
Ficção Científica!!!!POZASTAVENÉ!!!! Jade je prváčka na intráku. Stretne tam veľa divních ľudí, ale aj dobrích priaťeľov. Jeden z nich je aj známi Niall Horan. Niall sa do Jade zaľúbi. Budú spolu ? Vytrvajú na internáte ?