*2*

4.2K 226 53
                                    

"Çıkışta eğlence var, geliyor musun Taeri?"

"Ah tabik-"

Kızın aklına gelen günlük ile sözü yarıda kesildi. Arkadaşı Rita ona "tuhaf mısın?" Adlı bakışlarını atarken Taeri zoraki bir gülümsemeyle arkadaşına döndü ve kafasını olumsuz bir biçimde salladı.

"Üzgünüm Rita. Sınav dönemi yaklaşıyor ve bir haftalık açığımı kapatmam gerek"

Uydurduğu yalanla arkadaşı dudak büzdü ve kafasıyla kızı onayladı.

"Kavgayı videoya çek ve bana gönder"

Taeri'nin dediğiyle Rita onu onaylayarak gülümsedi. Daha sonra iki arkadaş birbirlerine el salladılar. 

Hızlı adımlarla evine doğru yürümeye başladı Taeri. İzlediği çizgi filmin jenerik müziğini söyleyerek yürümeye devam etti. Tamam, liseye gidecek kadar büyük olsa bile çizgi film izlemek doğaldı.

"Çok samimiyim çünkü uzayı gezdim. Tam bana göre, benim stilim. Ben burda kalmaya karar verdim~"

Kız adımlarını evin kapısına gelmesiyle durdurdu. Zili çaldıktan sonra şarkıyı mırıldanarak kardeşinin kapıyı açmasını bekledi.

Kapı küçük bir gıcırtı ile aralanırken kız, küçük erkek kardeşini es geçerek hızla odasına ilerledi. Tabi ayakkabılarını çıkarırken de "Ben Geldiiiim" demeyi unutmamıştı.

Odasına girerek kapıyı kapattı ve çantasını bir kenara savunarak içindeki kitabı çıkardı. Derin bir nefes aldı ve kafasındaki tel toka ile kilidi açmayı denedi. Başarısız olunca kalemliğinde duran tığ iğneyi gözüne kestirdi. Hızla tığ iğneyi alarak kilit ile oynamaya başlamıştı.

"Lütfen, açıl"

Kilitten birkaç takırtı geldikten sonra kilidin açılmasıyla gülümsedi.

"İşte böyle.."

Büyük bir heyecanla ilk sayfasını açtı. Gördüğü el yazısı ile gülümsedi ve sayfaları çevirmeye başladı.

BAD BOY/ Kim Namjoon/ Tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin