*16*

2.6K 180 10
                                    

"Taeriii!! Yemek hazır noona!!"

Kardeşinin cırtlak sesini işitmesiyle ayağa kalktı kız. Yüzünü buruşturdu ve elindeki kitabı yastığının altına koydu.

Bu anlara gelebilmek için bir sürü sayfa atlamıştı. Bu günlüğü okuduktan sonra verecekti sahibine. Merak ediyordu her şeyi. Namjoon'un hayatında ne gibi gelişmeler olmuştu?

"Taeriiiiiii!!!!! Sana diyoruuuuuum!"

Kaşlarını çatarak oturduğu yataktan kalktı ve dolabına yöneldi. Hızla bir eşofman altı ile düz bir tişört giyinerek odasından dışarı çıktı.  Ağır adımlarla mutfağa giderken kardeşinin bacağına yapışmasıyla gülümsedi.

"Bacağımı bırak velet"

Gülerek söylediği şeyden sonra kardeşi tamam diyip daha sıkı sarılmıştı.

"Noona beni parka götürsene."

Zar zor yürüyordu kız.  Küçüğün bu dediğine güldü ve ilerlemeye devam etti.

"Götürecek misin?"

Küçüğün heyecanla söylediği şeyden sonra kız kafasıyla onayladı.

"Yaşasııın!"

Kızın kardeşi yaşıtlarından pek haz etmediği için gündüzleri parka gitmezdi. Taeri boğazını temizleyerek ciddi bir imaja büründü.

"Sözümden çıktığın anda evdeyiz ona göre küçük adam"

Küçük, başıyla ablasını onaylayarak mutfak masasına koşturdu ve annesiyle babasına daha sandalyeye oturmadan gülümsedi.

"Noonam beni parka götürecek"

Anne ile baba küçüğün bu renkli hallerine bakarak güldüler. İçine kapanık asosyal çocuktan geriye hiçbir şey kalmamıştı. Ah, şu park dışında.

"Tabiki seni parka götüreceğim. Fakat, önce yemek!"

Kız kardeşine umut olmak ister gibi şen sesiyle konuşmuş ve yemeğine başlamıştı. İkiside keyifle yemeklerini yerken küçük kaşığını masaya koyarak dolu ağzıyla konuştu.

"Bon bötördöm bölö"

(Ben bitirdim bile)

Kız kardeşinin bu haline gülerek kaşığını masaya koydu ve ayağa kalktı. Minik ablasını inatla takip ederken ablasının bacağına tekrar yapıştı.

"Parka gidiyorsak üstünü değiştir Taeyoon"

Kızın bu dediğiyle minik hızla ablasından ayrılarak odasına koşmuştu. Anne ile babanın 'Tae' ismine karşı bir ilgisi olduğu için kız erkek fark etmez bir şeyler uydurarak koymuşlardı çocukların isimlerini. Kız hızla odasına gitti ve lacivert sweatshirt ile siyah şortunu üzerine geçirerek telefonunu cebine sıkıştırmış, 'exo' kolyesini boynuna takmış ve yastığına son bir bakış atarak odadan çıkmıştı.

"Noonaaa ben hazırım!"

Kapıdan gelen sesle kız daha fazla kardeşini beklememek adına ayakkabılıktan lacivert konverslerini alarak kapı önüne çıkmıştı.

BAD BOY/ Kim Namjoon/ Tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin