MultiMedya: SimAy
Merhaba salklşdskdlşskfsd
Iıı kaç hafta oldu? bir? iki? abi 3 haftaya merdiven dayamışız slkşldsjks
Hepinizden beklettiğim için tek tek özür dilerim ama beni takip eden bilen okurlarım artık yazma şevkimi kaybettiğimi biliyordur. Uzun süredir tek cümle yazamaz oldum. Ama bugün Sheila bu kadar tembellik yeter deyip buralara geldim. Umarım beklettiğime değer bir bölüm olur.
Sizi seviyorum')
On üçüncü bölüm
Simay
Maral'ın büte kalması sayesinde bugün izine ayrılmıştık fakat Maral'ın sınav için evden çıkmasıyla Selinay ile evde başbaşa kalmıştık. Günü değerlendirmek adına evi temizleme fikrini öne atmamla toz bezlerine sarılmıştık. Yani ben sarılmıştım,evet. Ama Selinay için aynı şeyi diyemeyecektim. Selinay'a itekaka iş yaptırırken mutfaktaki çöpü görmemle göz devirdim. Koca evde üç tane gencecik kızdık ama bir çöpü bile boşaltmıyorduk. Çalıştığımız için evde haftada bir, iki kez ince temizlik yapıyorduk. Ve temizlik yapmak o zaman daha çok işime geliyordu. Çünkü anaç bir tavra bürünüp bir anne edasında ikisine de takır takır işleri iteleyip kendim daha kolay işleri hallediyordum. Toz alan Selinay'ı çöpü atmaya yollamak adına yanıma çağırdığımda tek kelime etmeden çöpü alıp hışımla evden dışarı çıkmıştı. Ne çok zor bir iş mi vermiştim? ne bu atar kardeş?
Selinay'ın da evden ayrılışından sonra yerleri viledalamak için banyodaki vileda kovasını hazırladım. Kovayı duşa kabinde musluğun altına koyup musluğu açtım. Su dolarken dolaptan yüzey temizleyiciyi çıkartım bir kapak sıvıyı boşaltıp musluğu kapattım. Vİleda kovasına sapın mopunu batırıp ıslattım ve sıkıp salonun girişinden itibaren yerleri paspaslamaya başladım. O sırada çöpü atmış dönen Selinay'ın kapıya vuruşlarıyla anahtarsız çıkmasına yakınarak elimde sopayla kapıya ilerledim. Kapı merceğinden bakma gereği duymadan kapıyı açtım. Ellerini bedeninden uzaklaştırmak adına elini kendinden uzak tutan Selinay kapıyı açmamla koşar adım banyoya gitti.
"Hey! Yerleri yeni sildim,kirletmeden yürü!" dememle sadece büyük bir 'of'ile kapıyı kapattı.
Ben de yarım kalan işimi bitirmek üzere kalan yerleri silmeye gittim. Yer silme işi bitince vileda kovasını bırakmak üzere banyoya geçmiştim ki kapının hafif gıcırtısını duymamla Maral'ın gelmiş olduğunu düşündüm. Her ne kadar erken olsa da eve gelebilecek kişi ya o olurdu ya da Selinay. Selinay'da az önce yanımda olduğuna göre kalan tek seçenek Maral'dı. Kovayı klozetin içine boşaltırken o kadar uğraşıp temizlediğim yerlerde kir görmemek adına onu uyarırcasına bağırdım.
"Maral! Niye erken geldin! Bak oraları sildim ayakkabınla girme içeriye!" cümlemi tamamladığım gibi evde yankılanan çığlıkla kovayı bırakıp musluğu açıp ağır ağır ellerimi yıkadım. Elimi kurulayıp banyodan çıkarken Selinay'a söyleniyordum.
"Ay alt tarafı Maral geldi, niye bu kadar cırlıy-- AYYY EFNAN!" Efnan'ı kapıda Selinay'ın kolları arasında görmemle hiç düşünmeden kahkahalarına eşlik ederek koşarak üstlerine atladım. Lakin naif bedenimle beklenmedikleri bir anda üstlerine atladığım için kendimizi zapt edememiş ve yere düşmüştük. Yerde öylece üst üste kalmış kahkaha atıyorduk.
"Yalnız,altta kalanın canı çıkıyor arkadaşlar." Efnan'ın yakınışından sonra anlık bir ciddiyete bürünüp "Hey hey, yerleri yeni sildim hiç ceset pisliği silemem" dememle tekrar kahkaha atmaya başlayarak tek tek ayağa kalkmıştık. Efnan ayağa kalkıp üstünü düzelttikten sonra Selinay kendini tutamamış tekrar sarılmıştı. Uzun zaman sonra görüştüğümüz için içimize Efnan'a karşı büyük bir hasret yer edinmiştiİ.
"Kızlar hasret gidermeniz bittiyse hadi ayrılın,ha bitmediyse dışarı da öpüşün koklaşın. Çünkü evi yeni temizledim. Fazla hasetten kirlensin istemem." deyip ciddi bir tavırla elimi belime koydum. Efnan ile Selinay birbirinden ayrılıp tuhaf bakışlarıyla bana döndüğünde gülmemek dudaklarımı bastırıp kaşlarımı çattım. Efnan ile Selinay birbirine dönüp bakıştıktan sonra gülüp bana döndüler ve anlaşmış gibi aynı şeyi dediler.
"Sen bizi mi kıskandıın?"
"Hayır be saçmalamayın,Maral'a da biraz kalsın diye dedim." deyip kendimi tutamayıp güldüm.
"Vay be, beni bu kadar düşünmezsin" deyip kollarını göğsünde birleştiren Selinay'a gülerken gözüm kapının yanındaki mor bavula kaydı.
"Efnan! Kız bu bavul ne? Ayol temelli mi geldin? Kız o değil sen harbi böyle habersiz niye geldin?" dememle Efnan'dan bir cevap alamamıştım.
"Ay kirayı paylaşacak biri daha mı geldi aramıza?" diyerek araya atlayan Selinay'la tekrar yüzü güldüğünde gülümsedim.
"Eee ne duruyoruz? Efnan bavulunu odaya götür. Selinay şu toz alma işini bitir. Maral gelene kadar yemekler yapılmış olmalı aa ne duruyorsunuz hadi!" diyerek anaç tavrımı öne atıp onlara arkamı dönüp mutfağa ilerledim.
"Efnan yol yakınken sen geri dön." diyen Selinay'ın sesini duymamla
"Kızı bana karşı doldurma Selinay! Hadi bitir şu işini."
"Annemin evinde iş yapıyorum. Kafede çalışıyorum. Arkadaşlarımla kaldığım evde de iş yapıyorum. Umarım kocamın evinde iş yapmam." diyen Selinay'a gülerken başımı mutfak kapısından uzatıp Selinay'a seslendim.
"Söylenme Selinay,söylenme. Az laf, çok iş!"
Ağlamak serbest mii? Bölüm çok kötü oldu ya of. Neyse siz güzelmiş gibi oy verin. Çünkü oy sınırı koyuyoruz. Bu berbat bölümden sonra diğer kızların mükemmel bölümlerini okumak için oy vermeyi unutmayınnn
Hadi geçmiş olsun,ben kaçıyorum. Sizi seviyorum *-*
Oy sınırı: 20 oy :')
Melisa: lillmelisa
Sevde: sewdeeq
Ezgi: moryasamlar
Sıla: sevimlimaynak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yapboz Parçaları [Yarı Texting]
Short StorySimay: Aslında elimizdeki yapboz parçalarını doğru yere koyduğumuzda resim tamamlanıyor. Selinay: Bizde orada sıkıntı çekmiyor muyuz zaten. Maral: Yapboz parçalarını doğru yere koymakta... /*/*/ 0530...: Gözlerin öyle yeşil ki öpsem dudaklarımda bir...