y e d i

130 43 116
                                    

Keyifli okumalar ❤

Yedinci bölüm

Selinay

"Keşke biraz daha hasta olsaydım ya" dedim tabakları toplarken. "Hep dilin çalışıyor Selinay, azıcık elin çalışsın" dedi Simay elimdeki tabaklara tabak eklerken. Oflayarak bulaşık yerine götürüp bulaşıkçıya bıraktım. Aşçılara baktığımda iç çektim. Gastronomi okuyordum ve ailem okumamı istemediği için şuanda onlarla görüşemiyordum. İlle tıp okumam lazımmış.

Onların sözünü dinlemeden arkadaşlarımızla aynı üniversiteyi kazandık. Aramızda 1 yaş farklar ile en büyük Maral ondan sonra Simay en küçükleri de bendim. Fakat en uzunları bendim. Manken gibiyim mübarek. Tamam 1.80 değilim ama 1.70'im! Tam bir narsist, sap, harika bir insanım. El becerim de mükemmel. Yani Maral da Simay da eh işte. Aynı zamanda bir gamer olmasam da LoL bağımlısıyım. Sayısalcı olarak eşit ağırlıktan gastronomi okudum. 19 yaşındayım taliplerimi bekliyorum. Şakaydı. Namusumu bir gece yarısı saat 3 gibi üstümde duran Maral ve Simay'a verdim. O geceyi hatırlamak dahi istemiyorum. Üstüme kola döküp her yerime çikolata şeker sürmüşlerdi. Maral ve Simay'ı döve döve 3 kere banyo yapmıştım. Sonunda gülerek yatmıştık...

Yeni masaya gelenlere ilerleyip siparişleri aldım ve kafamı kaldırdım. Başımda kafenin sahibi dikiliyordu fakat bana değil oturanlara bakıyordu.

"Hiç baba napıyorsun diye arama yok. İşin düşünce ararsın ama!" dedi kaşları çatık bir şekilde. Bu adam göbekli bile havalıydı. "Baba okul yoğun ya." dedi gülerek oturan kişi. Bir saniye...

İyi de bu, beni şu havuzdan çıkaran çocuk.

"Oğlum yaz tatilindeyiz!" dedi. "Neyse hadi bakayım. Anca arkadaşlarınla eğlen zaten." diyerek yanımızdan uzaklaştı. Önüme döndüm.

"Selam Selinay." dedi gülerek. O nasıl bir çene ya. Üçgen mübarek. "Selam..." diye düşündüm. Bu çocuğun ismi ne ya?

"Ege ben." dedi elini uzatırken. Elini sıkıp siparişleri vermeye gittim. Kızları yanıma çağırdım. Anlattığımda biraz garip bulup işlerine devam ettiler. 

Düşündüm de. Anonimden hiç mesaj yok?

Azıcık etrafı süzüp telefonu elime aldım. O sırada siparişler geldi. Bir elimde tepsi diğerinde telefonla yürürken ayağım takıldı. Tam düşüyordum ki biri durmamı sağladı. Kafamı kaldırdım. Ege!

"Dikkatli ol" dedi tepsiyi masaya koyarken. "Pardon!" dedim mesajı gönderirken.

Selinay: Hayırdır koçum? Öldün galiba.

Ege ve arkadaşları yemeğe başlarken mesaj geldi.

0530...: Birileri demiş öldü. Şimdi söyleyin kral geri döndü.

0530...: Kral, kraliçesini yalnız bırakır mı?

Selinay: En son ağlıyordun?

0530...: Günlerce kendime gelemedim zaten.

0530...: Ellerini tuttum....

0530...: Çok yakınındaydım...

0530...: Kokun üstüme sindi...

Selinay: Parfüm sıkmıyorum.

0530...: Biliyorum. Nefret ediyorsun.

0530...: Çok düşüncelisin.

0530...: Hayır sırf ozon tabakası delinmesin diye parfüm sıkmaman değil konu. Her gün sokak sokak gezip kedilere, köpeklere, kuşlara yem bırakıyorsun. Lisedeyken bol bol bağış yapardın.

0530...: Göründüğünde deli dolu, telefon bağımlısı, salak bir kız olarak tanımlanıyorsun.

0530...: İçin çok farklı Selinay.

0530...: Ayrıca LoL'de çok iyisin sjfhdeqvxwaplt.

İstemsizce sırıttım. Random atıp çıktım ve siparişleri almaya devam ettim. Egelerin olduğu masa kalkınca orayı toplamaya başladım. Sandalyede telefon kaldığını görünce telefonla elimi kaldırdım. Ortalıkta kimse kalmamıştı. Kimin diye açtığımda benim resmim falan çıktı. Herkes bana hayran diye düşünüyordum ama Ege'nin fotoğrafı çıktı. Cidden bu çocuk çene olarak yaratılmış. Ama benim çenem daha mükemmel. Gıdıklı bile harikayım.

"Ay gözün gönlün şenlensin" deyip gıdığımı çıkartacak şekilde durup fotoğrafı çektim. Şifresi neydi acaba? "Neyse bana ne" diyerek arkamı döndüm ki Ege ile karşılaştım.

"Fotoğrafı tüm Instagram'a yayayım mı?" dedi fotoğrafı açarken. "Bence harika olur. İnsanların gözü azıcık güzel görsün." dedim fotoğraftaki halime dönerken. Güldü ve...

Ve!...!...!

DUDAĞIMI ÖPÜP kaçtı.

Benim DUDAĞIMI!

Öpülmeyecek gibi değil biliyorum. Ama öpmek ne demek ya.

"112'yi arıyorum pis sapık! 112 ne ya! Ayrıca sadece sapık mı bildiğin tecavüz etti. Tamam çüş ne tecavüzü taciz diyelim.. Ne diyorum lan ben... Laaan! Simay! Maral! Çocuğu niye dövüyorsunuz? Ya da dövün lan! Durun ben de geliyoruuuuum!?" diyerek yanlarına koştum.

Yedinci bölüm sonu

Dedim az heyecanlı gülmeli bir şeyler olsun.

(ARAYA MEL GİRSİN; 112 DİYE BİR ŞEY KALMADI GENÇLER EPRKPEROKHE BİZDE BATI ÜLKELERİ GİBİ ARTIK 911 İ KULLANIYORUZ. BÜTÜN ACİL NUMARALAR 911 E BAĞLI. TEŞEKÜRLER.)

(ARAYA SEVDE GİRSİN; Çok gurcalama hele. Ayrıca biz hâlâ 112, 155 falan kullanıyoz lan!)

(ARAYA SILA GİRSİN; Hacı ne boş yaptınız ya bitirin artık şu yazar notunu da millet işine gitsin aaa dşfildiflrştş)

Umarım çok beğenmişsinizdir.

Bu arada bölüm yazdıkça bölüm güncellenecektir.

Sizleri çok seviyoruz ❤

Sıla: sevimlimaynak (Bu sevimli yavrucağı da takip edin pls.)

Mel: lillmelisa (TAKİP EDİN PLS TKHPOTKPR)

Sevde: sewdeeq  (Beği de takiğp ediğn göğtü güğzelleğr) 

Yapboz Parçaları [Yarı Texting] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin