Oy ve yorumu lütfen unutmayın, iyi okumalar ♡
××××××
Gökyüzünü delercesine yükselen ağaçlar, neredeyse birbirlerine yapışık bir şekilde geniş alanın her bir köşesini kaplamışlardı.
Şakıyan kuşlar ve ağaçkakanlar adeta balta girmemiş bu ormanın kasvetini ve suskunluğunu biraz olsun azaltıyordu.
Bu ıssız ormanın başında, sık ağaçların arasında iki beden hızla koşuyordu.
Önde olan güçlü kolları ve diğerininkilere kenetlediği elleriyle kısa bedeni sürüklüyor da denebilirdi. Fakat zaman kaybetmek gibi bir lüksleri yoktu.
Alfa, elinden kurtulmaya çalışan Omega'nın elini daha da sıkı kavramaya çalışırken geriye çekilen kolu ve yükselen ulumalara karşın baskın aurasını bırakıp Omega'yı dize getirmek istiyordu fakat bu aura sayesinde etraftaki düşmanlar onları rahatça bulabilirlerdi. Hatta çok yakınlaştıkları sürece sadece bedenlerinin kokusundan bile bulabilirlerdi Alfa ve Omega'yı, Chanyeol Baekhyun'u ikna ettiği anda aurasını gizlemek zorundaydı.
"Eğer ölmek istemiyorsan, kaçmak zorundayız. Anladın mı beni?"
Omega en küçük bir itaakârlık bile bulundurmayan gözleriyle Alfa'ya baktığında, Chanyeol sesli bir nefes vermişti.
"Onların adamı olmadığını nereden bilebilirim? Alfa Kim'i bir şekilde kandırabilmiş olabilirsin ama artık böyle hileleri yemeyecek kadar çok zor durumda kaldım. O yüzden hemen şimdi, kolumu bırak ve gitmeme izin ver."
Sözleri bir Omega'dan çıkamayacak kadar meydan okuyucu ve ciddiydi.
Alfa Chanyeol, açık pembe dudakları ve çatık kaşlarıyla tam gözlerinin içine bakan bu Omega'dan fazlasıyla etkilenmişti.
Hatta bedenini ele geçiren bu ilgi o kadar fazlaydı ki büyük ellerinin arasında tuttuğu beyaz bileği daha da sıkı kavrayıp yanan avuçlarının ardında kalan teni daha da hissetmişti.
"Seni bırakmaya niyetim yok." Alfa da Omega'ya uyarak gayet ciddi şekilde konuştuğunda, saniyeler içinde diğerinin bileğine sarılı kolunun döndü ve tüm bedeni, en yakın ağacın kuru gövdesine yapıştı.
Soğuk metalin baskısını tam olarak boğazının sol tarafında hissedebiliyordu.
Siyah büyük gözleri ile çenesini sıkmış bir şekilde ona bakan Omegaya baktı.
Byun Baekhyun yavaşça gülümsedi. Alfa'nın üzerinde kurduğu hakimiyetin ve çıkık adem elmasının üzerine yasladığı bıçağın verdiği his onu mutlu etmişti.
Chanyeol baskıcı aurasını salarak Baekhyun'un elindeki bıçağı düşürmesini sağlayabilir ve kurtulabilirdi fakat onları arayan kurtlar yakınlardaydı ve bunu yapması intihar olurdu.
Birkaç saniyelik sessizlikten sonra Chanyeol hareket etmemesi için kendi bedenine yaslanmış ince ve kısa bedenin eşsiz Omega kokusunu alamadığını fark etti.
"Auramı saklayabiliyorum. Yani, beni sana sorgusuzca itaat edecek zayıf bir Omega sanmasan iyi edersin, Alfa Park."
Alfa Omega'nın bahsettiği şeyi anlayabilecek kadar bilgi sahibiydi. Aurayı tamamen saklayabilmek, yalnızca güçlü kurtlara verilmiş bir özellikti bu nedenle herkeste görülmezdi. Chanyeol güçlü bir kurt, ayrıca Alfa olması sonucu aurasını saklayabiliyordu fakat son derece zarif gözüken bir Omega'nın bu özelliğe sahip olmasına biraz şaşırmıştı.
'Onlarca, belki de yüzlerce kurt tarafından aranan birinin zayıf olması da beklenemezdi zaten.' dedi sonrasında Alfa'nın iç sesi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sylvan's Soul • Chanbaek
Fanfiction"Ölümümden sonra Park Sürüsü'nün baş alfası olabilmen için sana tek bir şart sunuyorum, Chanyeol. Byun Baekhyun'u bul ve onu sürümüze kat." #1 in Exo (01.01.20) #1 in Chanbaek (15.09.20)