Bölüm On Üç : Yeni Omega

4.7K 448 169
                                    

Sonunda yb geldiii
Yorum yapmaya çekinmeyin lütfen gerçekten yorum yapmanız yazma isteğimi arttırıyor 😊

Umarım bölümü beğenirsiniz iyi okumalar ♡

×××××××

İnsanlar, vampirler, kurtlar... Gerçek benliklerini her zaman yüzlerinde barındırırlardı; bu kötülük veya iyilik olabilirdi.

Fakat öyle bir hâl vardı ki hepsini tamamen saf ve masum gösteren...

Alfa aniden uyuyakalmış bedene baktı.

Gözleri kapalı, bakmamaya çalıştığı çıplak göğsü düzenli bir ritimle inip kalkarken ve kaşları düz bir hâl almışken ne kadar da farklıydı. Sanki her zaman kaşları çatık gezen o sivri dilli, hırçın Omega değildi huzurla uyuyorken. Belki de asıl kişiliği gözler önündeydi şu anda. Baekhyun öne çıkardığı öfkesine rağmen hassas bir kalbe ve sakinliğe sahipti.

Sinirlenmeye bile takati kalmamıştı, belli etmemeye çalışıyordu fakat oldukça yorgun düşmüş olmalıydı. Chanyeol kolunu yavaşça onun omzuna sarıp dikkatlice kendine çekerken Baekhyun tarafından kovulması aklına geldi. Fakat istediği yerde uyuyabileceğini belirten o kelimeler Omega'nın güzel dudaklarından çıkmamış mıydı? Sabah sağlam bir azar yiyeceğini bilse de bu sefer Alfa tamamen haklıydı.

Chanyeol değdiği sıcacık tenle irkilirken bu sıcaklığın fazlasıyla hoşuna gitmesiyle sarmalayabileceği kadar yakınına çekti.

Güzel, çok güzel kokuyordu kolları arasındaki beden. Omega aurasının aksine kendi tenine de hoş bir koku sinmişti. Chanyeol ciğerlerine kokunun dolmasına izin verirken farklı hissettiğini fark etti.

Sanki tüm yorgunluğu gitmiş; ruhuna bir rahatlama gelmiş gibi.

Bu kokunun etkisine kapılıp burnunu yavaşça Baekhyun'un beyaz boynuna yaklaştırdı.

Bu hâlde sonsuza dek yaşayabilirdi.

Fakat Baekhyun buna izin verir miydi? Hiç sanmıyordu. Şu an derin bir uykuda olmasa ve bulundukları hali görse şüphesiz Alfa'yı öldürürdü. Gerçi sabah olduğunda ve Baekhyun aynı yatakta uyuduklarını gördüğünde de Chanyeol'u öldürecekti.

Chanyeol hafifçe sarmaladığı bedeni yine yavaşça bırakarak burnunu pürüzsüz boyundan uzaklaştırdı.

Hemen ardından sımsıkı kapalı pembe dudaklara yaklaşarak küçük bir öpücük kondurdu.

Baekhyun tepkisizce uyumaya devam ederken Chanyeol'un yüzünde bir gülümseme belirdi.

Az önce yaptıklarının bir açıklaması yoktu belki de fakat huzurla uykuya dalacak kadar doğru hissediyordu.

×××××××

Ertesi sabah olduğunda, Alfa gözüne giren güneş ışıklarıyla uyandı.

Son derece dingin hissediyordu ve böyle hissetmeyeli uzun zaman olmuştu; uyku iyi gelmiş olmalıydı. Tabii bunda hemen yanında hâlâ uyumaya devam eden bedenin etkisi de vardı. Kısa bedenin rahatlatıcı kokusunu yeniden içine çektikten sonra tüm kol ve karın kaslarının iyice belirginleşmesini sağlayarak gerindi.

Yüzünü yıkamaya, hatta bir duşa ihtiyacı vardı. Evi iyice keşfetmek için odadan sessizce çıkmak üzereyken duyduğu kısık mırıltılarla sesin kaynağına döndü.

Omega dağılmış saçları ve hâlâ kapalı olan gözleriyle yatakta dönerken mırıltılar çıkarmaya devam ediyordu; uyanıyor olmalıydı.

Alfa odadan çıkmayı ertelerken pür dikkat Omega'yı izlemeye başladı. Onu uyanırken izleme fırsatını bir daha bulamayacağına emindi.

Sylvan's Soul • ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin