Bölüm Dört : Kim Sürüsü

5.4K 534 129
                                    

Uçsuz bucaksız okyanusun ardına kurulu, sarı rengin can bulduğu ve doğal güzelliğiyle kitaplarda yer edinen o bölge.

Güneşin doğduğu yer.

Kore kökenli kurtlardan oluşan Kim Sürüsü'nün asırlardır yönettiği yere gözlerini dikmişti Chanyeol önüne açılmış haritaya bakmaya devam ederken.

"Oraya gidemeyeceğimizi biliyorsun."

Abisinin sesiyle arkasına dönen Alfa, dakikalardır odaklanmış bir şekilde önündeki kağıt parçasına baktığını fark ederek silkelenmişti.

"O omeganın deli olduğunu biliyorum Hyung, sözlerini elbette dinlemeyeceğim."

Minseok'un düşündüğü şey Kyungsoo'nun güvenilirliği değil, çıkacakları günlerce sürecek bir yolculuk sırasında sürüde çıkacak karışıklıklardı. Her ne kadar itaatkâr bir sürüye sahip olsalar da kurtlar başlarında biri olmadan asla sorunsuz bir şekilde beraber yaşayamazdı. Artık başlarında bir lider de olmadığına göre elbet ki isyan eden birileri ortaya çıkacaktı.

Ayrıca 'Güneşin doğduğu yer' buraya gerçekten çok uzaktı, okyanusu aşmaları ve yorucu bir yolculuğa çıkmaları gerekiyordu; geriye elleri boş dönebilecekleri ihtimalini göze alarak.

Alfa ise halâ omegaya olan güvenini sorguluyordu, ne olursa olsun Byun Baekhyun'u bulmakta kararlıydı bu nedenle yolculuğu çoktan kabullenmişti fakat omeganın ona yalan söyleyebileceği ihtimali ve 'geç olabilir' sözü kafasını hala bulandırıyordu.

Abisi ona karşı çıkacak gibi dursa da yardım alabileceği tek insan oydu; bu meselenin detaylarını sürünün büyükleriyle paylaşmamayı seçmişti çünkü bu kendi sorunuydu, bütün bunları Baş Alfa olabilmek için yapacaktı.

"Ama... Onu nasıl bulacağım Hyung? Hiçbir çarem kalmadı, sınırlardaki tüm adamlarıma emir verdim fakat tek bir bilgi ulaşmadı elime. En ufak bir iz bile yok, anlıyor musun?"

Minseok sözlere karşı sesini çıkarmadı. Kardeşi olarak gördüğü Alfanın gözünü güç isteği bürümüştü ve bunu görüyordu; bu nedenle ona karşı çıksa bile Chanyeol'un kendi bildiğini okuyacağını biliyordu.

"Oraya gideceğim, Hyung. Ve o lanet olasıyı buraya getireceğim." dedi Chanyeol yardımcılarına hazırlık yapmalarını söylemek için dışarı çıkmadan önce.

Omega olan ise dışarı çıkan genç Alfaya  bakıp derince iç çekti. Ani kararlarının ve tecrübesizliğinin başına iş açmamasını umuyordu.

××××××

Ertesi sabah Chanyeol tüm hazırlıkların tamamlandığını ve adamlarıyla beraber yola çıkacağını bildirmek için geri dönmüştü abisinin yanına.

Kızıl saçlarıyla uyum oluşturan siyah kıyafetleri ve dönüşmesine zaman olmayan durumlar için beline iliştirdiği bıçağı ve silahıyla, abisinin tam karşısında duruyordu şimdi.

"Yokluğumda sürüyle ilgilenmeni istiyorum, Hyung. Seni yalnız bıraktığımın farkındayım ama... En kısa sürede geri döneceğimden emin olabilirsin."

Chanyeol açık bir yeşil tonunda olan gözleriyle ona şaşkınlıkla bakan Minseok'a veda etmek için sarılmak üzereydi ki, ince kollar tarafından durdurulmuştu.

"Seni velet! Bensiz uzaklara gideceğini düşünmüyordun değil mi? Seni oralara yalnız yollamamı nasıl beklersin?"

Chanyeol aralarında sadece 2 yaş bulunmasına rağmen kendisinden yaşlarca büyük gibi davranan kuzenine gülmemek için zor tuttu kendini, bu hallerine çoktan alışmıştı.

Sylvan's Soul • ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin