Bölüm On Beş : Ruh'um

4.3K 421 72
                                    

İyi okumalar ♡

×××××××

"Arkadaşım olmak ister misin?" diye sormuştu uzun boylu çocuk diğerine.

Dolu yeşil gözlerini silen çocuk ise heyecanla, titreyen minik dudaklarıyla onaylamıştı onu.

"B-ben... İsterim."

Bu teklifi asla kabul etmemeyi dilerdi.

Yıllar birbirini kovaladığında altı yaşındaki küçük çocuk on beşlerinde güzel bir Omega olmuştu.

Dikkat çeken yeşil saçları ve yüzüyle bu küçük yerde değil Alfaların, Büyücü ve Vampirlerin bile ilgi odağıydı. Fakat diğerleri sadece bakmakla yetiniyordu ona; çoğunluğu yanına gelmeye bile korkuyor, korkusunu yenenler ise buna pişman oluyordu.

Bunun sebebi şüphesiz Baekhyun'u yanından asla ayırmayan, tıpkı Omega gibi yeşil saçlara sahip Alfaydı.
Bu garip çocuk herkes tarafından 'soğuk' veya 'egoist' olarak adlandırılsa da Baekhyun'un yanındayken gülümsemesi her zaman yüzünde olurdu.

Arkadaş olalı yıllar geçmişti ve bu süre içinde Yuli veya Kris'ten bile daha ayrı bir yer kazanmıştı genç Alfa Baekhyun'un gözünde.

Kendi gibi yemyeşil saçlara sahip olmasının etkisi yoktu bunda; sadece onun yanında olmasını seviyordu.

××××

Fedakârlık sadece aptalların yapacağı bir şeydi Baekhyun'a göre.

Çünkü fedakarlık yapmak için ne kadar çabalarsa çabalasın sonucunun her zaman hüsranla sonuçlandığını görmüştü.

İnsan, kurt, vampir... Türü ne olursa olsun her varlık içinde bir nebze bencillik bulunduruyordu ve kendisine ne kadar fedakarlık yapılırsa yapılsın asla karşılığını vermiyordu.

Fakat bu sefer bunu yapması gerektiğini hissediyordu. Alfa'nın endişeli bakışları zihnine işlemişti bir kez ve o bakışları asla unutamıyordu.

"İyi olduğuna emin misin?"

Duyduğu kalın sesle başını Kris'e çevirdi.

"Evet. Gayet iyiyim."

"Yeniden düşün, bunun sonuçlarını biliyorsun. Eğer sürüyü ele geçirmişlerse telefon hattı da ellerinde demektir ve kolayca izini sü-"

"Hiçbir sıkıntı olmayacağına eminim, sadece paranoyaklık yapıyorsun. Jongdae sürüsündeki iletişim araçlarını güvence altına alacak kadar akıllı biri."

Baekhyun onların elindeki teknolojinin tamamen farkındaydı, ormandaki o zehirli bıçak da bunun basit bir örneğiydi. Kris de bunu son derece iyi bildiği için söylüyordu sözlerini.

"Baekhyun... Onun için yapacaksın, değil mi? O kızıl saçlı Alfa için? Dün bana o soruyu sormasaydı sen de böyle bir istekte bulunmayacaktın."

"Sınırlarını zorlama ve mantıksız konuşmayı kes, Kris. Jongdae beni aylar boyunca kendi sürüsünde sakladı. Sonrasında ise sürüsü benim yüzümden saldırıya uğradı. Eğer birileri zarar gördüyse de sorumlusu benim. Hala bunu unutup hayatıma devam etmemi mi bekliyorsun?"

Kris derin bir nefes alarak pes ettiğini belli edercesine başını salladı.

"Gece yarısı burada ol."

Omega kafasını sallarken son bir kez kumral saçlı Alfaya baktı ve dışarı çıktı.

Yapacağı görüşmenin istediği gibi gelişmesini umuyordu.

Sylvan's Soul • ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin