Bölüm Yirmi Üç : Anlaşma

3.5K 361 225
                                    

Herkese iyi okumalar, umarım beğenirsiniz.♡

(Not: Yorum okumayı ve yorum yapan okuyucuları severim ♡)

××××××××

Paris tam anlamıyla farklıydı.

Asya'daki çoğu bölge eski zamanlardan kalan bir yaşayış şekline sahipti, özellikle de kurt sürüleri. Safkan insanlardan izole bir şekilde orman yakınlarında yaşadıklarından onların yaptığı yenilikleri uygulamamayı tercih ediyorlardı. Fakat Avrupa bölgesine gelindiğinde durum bambaşkaydı. Safkan insanlar varlıklarından bihaber oldukları vampirlerle iç içe yaşıyordu ve vampirler de onların bu teknolojilerinden kesinlikle faydalanıyordu.

Baekhyun ve Chanyeol'un şaşkınlıkla etraflarına bakma sebepleri de buydu, dolaşan insanlara ve garip araçlara. Bunlar eğitim aldıkları sırada öğretilse de canlı bir şekilde görmek bambaşkaydı.

"Geldik." dedi dönüştürdüğü dişlerini her konuştuğunda karşısındaki iki bedene göstermeyi ihmal etmeyen adam.

Alfa ve Omega'nın bu adama güvenmek dışında bir seçenekleri bulunmuyordu, bu yüzden kendilerini burada bulmuşlardı. Çevrelerinde onlarca insan varken bu vampirin kendilerine zarar vermesi imkânsızdı, öyle bir şey yapsa bile iki güçlü kurt olarak onun üstesinden rahatça gelirlerdi.

"Gerçekten de burası, Chanyeol." dedi Baekhyun diğerinin kaslı kolunu daha da sıkı kavrarken. Adam gerçekten yalan söylemiyordu; çünkü karşılarında dikilmiş, yüksekliğinden dolayı sonsuzmuş hissi veren bina, kesinlikle tanıdıktı.

Kai Şirketi.

Vampir adam önlerinden gidiyorken Baekhyun diğeriyle konuşacak fırsatı bulmuştu.

"Onu burada bulacağımızdan emin misin, Baekhyun? Burası bir moda şirketi."

Omega olan başını salladı.

"Bu bina sadece safkan insanlara göre görkemli bir moda şirketinden ibaret.
Aslında şirket sahibi yıllardır tüm işlerini burada sürdürüyor. Vampirlerle alakalı olan işleri. Yaptıkları pahalı kıyafetler ve satışlar ise bizim dünyamızdaki gücünün kaynağını sağlıyor."

"Yani, Sehun bu şirketin sahibi mi?" dedi Alfa kısa olanın anlattıklarını dinledikten sonra.

"Hayır. Ama ünü, şirket sahibinden bile fazla. Artık Dünyadaki çoğu safkan insan Oh Sehun ismini biliyor." dedi Omega ona bilgi vermeye devam ederken.

Sehun'un yıllar içinde böyle bir konuma gelmiş olması Baekhyun için oldukça şaşırtıcıydı. Onun eski halleri aklına geldiğinde, biraz sonra göreceği bedenin o küçük çocuktan çok farklı olacağını biliyordu.

"Binin."

Düz bir ses tonuna sahip vampir kapıları açılan aracı gösterdiğinde, Baekhyun susmuş ve Chanyeol'a kısa bir bakış atarak sesler çıkaran metalik araca binmelerini sağlamıştı.

Aniden yukarı doğru hareket etmeye başladıklarında Baekhyun diğerinin kolunu sıkıca kavradı. Camla çevrili asansör şehrin görüntüsünü tamamen gözler önüne seriyorken ikisi de düşünüyordu.

Her ne kadar önlerindeki görüntü yaşadıkları ilkel sayılabilecek sürü hayatından tamamen farklı ve daha şatafatlı gözükse de böyle bir yaşam sürmek istemezlerdi. Vampirler veya büyücüler kendilerini bir yere ait hissetmezlerdi ama kurtların tek evi ormandı, sadece orada güvende ve rahat hissediyorlardı.

"Bu kat tamamen Bay Oh'a ait. Sizi siyah kapılı odada bekliyor."

Kapı yeniden garip bir sesle açılırken, önlerinde dikilmekte olan adam konuşmuş ve yürümeye başlamıştı.

Sylvan's Soul • ChanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin