Koltukta yayılmış kitap okurken birtürlü odaklanamıyordum. Sebebi sevgili ev arkadaşım Jungkook'un televizyonun sesini sonuna kadar açmasıydı.
Jimin"Yah! Kıs şunu!"
Jungkook"Sessiz ol Jimin. Birazdan bay mükkemmel Min Yoongi şef televizyona çıkacak."
Jimin"Sapık gibi adamın tüm programlarını izlemekten bıkmayacaksın değil mi?"
Jungkook"Sen sapık gibi adamın tüm kitaplarını bilmem kaçıncı defa okuyorsun ama."
Jimin"Çünkü o harika bir yazar."
Jungkook"Oha taş! Jimin ben bu adama düşerim."
Jimin"Banane düşersen düş."
Jungkook koltukta şekilden şekile girerken yere kapaklandı.
Jimin"Demek düşmekte ciddiydin."
Gülmeme engel olamadım.
Jungkook geri oturdu.
Jimin"Senin bu saatte dersin yok muydu?"
Jungkook"Iı şey aslında..."
Jimin"İnanmıyorum sana Jungkook. Şu adamı izlemek için dersi mi ektin?"
Jungkook"Buna değerdi."
Jimin"Seni annene şikayet edicem bekle sen."
Jungkook"Ya tamam etme bak gidiyorum hemen derse."
Jungkook çantasını alıp ışık hızıyla evden çıktı. Öyle sert bir annem olsaydı ben de korkardım. Kanalları gezerken Kim Taehyung'u görmemle durdum.
Muhabir"Taehyung bey yakın zamanlarda düzenleyecek olduğunuz imza gününden bahseder misiniz?"
Taehyung"Tabii. Aslında ben pek fazla kişinin geleceğini düşünmüyorum ama yine de düzenlemek istiyorum. Bu imza gününde okurlarımla buluşmak beni heyecanlandırıyor."
Hemen internete girip imza günü hakkında bilgi aldım. Yarındı. Adresi de almıştım. Kalbim duracakmışcasına hızlı atarken bayılmak üzereydim. Sonunda hayalim gerçek olacaktı. Sevinçle koltukta zıplayıp çığlık atarken kapı çaldı. Kesin komşular şikayet için gelmişti. Gidip kapıyı açtım. Gerçekten de komşu gelmişti. Jungkook'a aşık olan kızdı bu.
Yeji"Jungkook evde mi acaba?"
Jimin"Hayır. İstersen içeri gel."
Yeji"Ben ona kurabiye yapmıştım."
Yeji elindeki tabağı bana uzattı. Elinden alıp gülümsedim.
Jimin"Tamam gel içeri otur birazdan Jungkook gelir."
Yeji"Gerek yok ben gideyim. İyi günler."
Yeji merdivenleri çıkarken Jungkook'un ne kadar şanslı ve ayrıca mal olduğunu düşünüyordum. Her ne kadar Yoongi'ye kafayı taksa da bu kıza haksızlık ediyordu. Neredeyse her gün Yeji bize yiyecek bir şeyler getiriyordu ama Jungkook her zaman ona soğuk davranıyordu. Kapıyı kapatıp salona geçtim. Taehyung kameraya bakıp gülümsüyordu. Sanki bana bakıp gülümsüyor gibi durduğundan heyecanlanmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitap Aşkı
FanfictionJimin'in tek hayali ezbere bildiği kitapların yazarıyla tanışmaktı.