☆3☆

3K 272 157
                                    

Jimin"Jungkook şuan içinde bulunduğumuz durumu boşver. Lütfen bana yardım et."

Jungkook"Tamam üzerimden kalk önce."

Ayağa kalktım. Jungkook telefonunu alıp odadan çıktı. Ne yapacaktı? Beş dakika sonra geldi.

Jungkook"Tamam hallettim."

Jimin"Nasıl yani?"

Jungkook"İş yerini aradım. Çok hasta olduğunu söyledim. Bu kadar. Gidebilirsin."

Jimin"Jungkook sen cidden inanılmazsın!"

Jungkook'a sarıldım.

Jungkook"Jimin seni yatağa atmadan benden uzak dur lütfen."

Gülerek odadan çıktım. Odama gidip hazırlandım. Saçlarıma da şekil verdikten sonra Taehyung'un yazdığı favorim olan kitabı aldım ve evden çıktım. Bisikletime binip imza yerine gittim. Bir alışveriş merkezinin ikinci katındaydı. Bisikletimi kilitleyip hızlıca ikinci kata çıktım. Geç kaldığımı düşünüyordum ama ben geldiğimde Taehyung yeni gelmişti. Herkes alkışlarken gülümseyip sandalyeye oturdu. Şuan ona uzaktan bakıyor olsam da elim ayağım titriyordu. Gözlerim dolmuştu. Taehyung'u görmeye gelen bir sürü insan vardı. Herkes tek bir sıra olurken ben de sıraya girdim. Aklımda kaçıp gitmek vardı. Taehyung'la konuşursam kalp krizi geçirebilirdim. Sıra ne ara bana gelmişti? Umarım heyecandan kusmam. Taehyung'un yüzüne bakamıyordum. Ellerime bakıp ağlamakla meşguldüm.

Taehyung"Merhaba. Sen ağlıyor musun?"

Taehyung sandalyeden kalkıp yanıma geldi. Bakışlarımı güzel yüzüne çıkarttım.

Taehyung"Beni bu kadar çok mu seviyorsun?"

Lanet olası gözyaşlarım durmuyordu. Onaylarcasına kafamı salladım.

Taehyung ben ne olduğunu anlamadan bana sarılınca donup kalmıştım. Harika kokan boynu dibimdeydi. Elleri sırtımda geziyordu. Geri çekilip gülümsedi.

Taehyung"İyi misin?"

Tek kelime edememiştim. Onun karşısında öylece durmuştum. Taehyung yerine geçip oturdu. Kitabımı ona uzattım. Ellerini ellerimin üstûne koydu. Ardından kitabı alıp kapağını açtı.

Taehyung"Adın ne?"

Jimin"P-p-pa-pa-park j-j-ji-jimin."

Taehyung güldü. Kalbim artık atmıyordu. O böyle güzel gülüyorken atmasa da olurdu.

Gözümü başka yerlerde gezdirdim. Nedense karşısında utanıyordum. Yanaklarımın kızardığına emindim.

Taehyung kitabı bana verdi.

Taehyung"Geldiğin için teşekkür ederim Jimin. Umarım tekrar görüşebiliriz."

Bu nasıl mümkün olacaktı? Yine de umarım tekrar görüşürüz.

Daha fazla bir şey söylemeden alışveriş merkezinden çıktım. Bu hayatımın en heyecanlı anıydı.

Kitap Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin