☆23☆

1.6K 148 181
                                    

Jungkook"Jimin sakin ol. Alt tarafı Tae seni seviyor gibi yaptı Yoongi yaptı işte ben de katıldım."

Jimin"Senin için bu kadar kolay mı!? Üçünüz bir olup duygularımla oynadınız. Amacın neydi?"

Jungkook"Hayalini gerçekleştirdim farkında mısın?"

Jimin"Sadece tanıştırabilirdin!"

Jungkook"Mantıklı. Çalışmadığım yerden geldi."

Jimin"Hala dalga geçiyor ya!"

Jungkook"Jimin sana söylemem gereken bir şey daha var."

Jimin"Bundan kötü ne olabilir ki? Söyle gitsin."

Jungkook"Şey biz biliyorsun böyle sana şaka yaparken baya vakit geçirdik. Ve sevgili olduk."

Jimin"Yoongi'yle mi?"

Jungkook"Hayır. Tae'yle."

Gözlerim şok içinde açılırken Jungkook halının desenini inceliyordu.

Jungkook"Jimin. Lütfen bana kızma."

Jimin"Lütfen buna da şaka de. Bu şaka olsun."

Jungkook gözleri dolu bir şekilde yüzüme baktı.

Jimin"Hala bakabiliyorsun yüzüme tebrikler! Onu ne kadar çok sevdiğimi en iyi sen biliyorsun! Ayrıca söylemeliyim çok iyi oynadın. Gördüğüm en iyi oyuncusun. Ayrıca en kötü arkadaş!"

Bir şey demesine izin vermeden odadan çıktım. Salona gidip oturdum. Hayatımın kazığını yemiştim. Ne yapacağımı bilmiyordum. Jungkook'u nasıl silip atabilirim onu da bilmiyorum. Taehyung'u kalbimden nasıl atabilirim onu da bilmiyorum. Gerçek sanmıştım. Bana bakışı... Gerçekten seviyor gibiydi. Ne ara Jungkook'la sevgili olmuşladı?

Kapı çaldı. Açtım. Taehyung gelmişti.

Taehyung"Selam Jimin. Seni görmeye geldim."

Beni görmeye kesin öyledir. Taehyung'a tokat attım. Şaşırarak bana baktı.

Taehyung"Neler oluyor?"

Jimin"Beni görmeye gelmişmiş. Sevgilin odasında! Git onu gör!"

Taehyung"J-Jimin ben-"

Jimin"Bir şey söyleme!"

Jungkook geldi.

Jungkook"Tae şuan müsait değiliz."

Jimin"Ya nasıl her şey normalmiş gibi davranabiliyorsun!?"

Jungkook"Jimin yeter bağırma artık! Bak tanıştırayım. Karşında o çok sevdiğin kitapların yazarı Kim Taehyung var. Şimdi anladın mı? Aranızda uçurumlar var. Sen okumamış birisin-"

Taehyung"Jungkook yeter."

Jungkook"Bilsin artık."

Yoongi gelmişti.

Yoongi"Niye kapıdasınız?"

Jimin"Siz rahatsız olmayın geçin içeri. Biriniz şef biriniz yazar diğeriniz okula gidiyor ben seviyemle sizi bozmayayım. Ben giderim."

Ceketimi alıp çıktım.

Jungkook"Jimin ben öyle demek istemedim!"

Kitap Aşkı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin